Gå til innhold

Så mange deprimerte menn på youtube - ingen kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er det slik? Jeg ser ofte mange forslag som dukker opp etter å ha sett en video. Noen ganger kikker jeg på dem, men problemet er at de ofte forsterker mine egne negative syn på verden. Jeg er enig med dem og føler at de har rett.

Det er mange menn som ikke finner mening i livet, som er ensomme, uten partnere eller barn. Naturlig nok har de et svært pessimistisk syn på fremtiden.

Jeg har ennå til gode å se en kvinne som poster lignende videoer.

Det er unødvendig å si at det ikke er noe galt med alle disse mennene, men heller at dette er et samfunnsproblem. Noe må være galt med samfunnet når så mange menn sliter.

De fleste mennene jeg har sett i slike videoer virker intelligente og er veltalende. Likevel sliter de på mange fronter.

Anonymkode: 34394...2fc

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det slik? Jeg ser ofte mange forslag som dukker opp etter å ha sett en video. Noen ganger kikker jeg på dem, men problemet er at de ofte forsterker mine egne negative syn på verden. Jeg er enig med dem og føler at de har rett.

Det er mange menn som ikke finner mening i livet, som er ensomme, uten partnere eller barn. Naturlig nok har de et svært pessimistisk syn på fremtiden.

Det er unødvendig å si at det ikke er noe galt med alle disse mennene, men heller at dette er et samfunnsproblem. Noe må være galt med samfunnet når så mange menn sliter.

De fleste mennene jeg har sett i slike videoer virker intelligente og er veltalende. Likevel sliter de på mange fronter.

Det er tusenvis av begge kjønn

Anonymkode: b10c0...422

psykedeliker

Jeg er enig med dem og føler at de har rett.

Du føler at de har rett, men har de rett?

Da har du ikke lett grundig nok.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De må slutte å lage videoer! De må gå ut å jakte eller jobbe, klatre, hoppe i fallskjerm eller temme en løve. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva søke rdu på for å finne disse videoene? 

Ellers er jeg enig i at på tiktok er det motsatt for der er det 99% kvinner som klager og det går i det samme. Utmattelse syndrom, fribomyalhi og adhd. 

Kashmir skrev (3 timer siden):

De må slutte å lage videoer! De må gå ut å jakte eller jobbe, klatre, hoppe i fallskjerm eller temme en løve. 

Flere psykisk ustabile menn som driver med jakt og eier våpen? Nei takk. 

Anonymkode: 8a3de...e9d

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva søke rdu på for å finne disse videoene? 

Ellers er jeg enig i at på tiktok er det motsatt for der er det 99% kvinner som klager og det går i det samme. Utmattelse syndrom, fribomyalhi og adhd. 

Flere psykisk ustabile menn som driver med jakt og eier våpen? Nei takk. 

Anonymkode: 8a3de...e9d

Nei, så får de hoppe i fallskjerm, klatre eller noe annet så de "får det ut" og presterer noe da 🙂 Og nå er det jo ikke akkurat sånn at alle med psykiske problemer blir drapsmenn bare de får et våpen i hendene heller da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...