Gå til innhold

Anbefalte innlegg

emilie321
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bra du skal si fra hva du mener på en ordentlig måte. Du skriver ikke så mye om denne personen, men jeg regner med det ikke er f.eks psykiatri eller demens eller lignende som ligger bak denne personens oppførsel og da er det helt greit å si fra og trekke seg unna. Jeg hadde gjort det samme som deg nå. Hadde det vært en god grunn til oppførselen, som blant annet psykose eller demens eller annet hadde jeg naturligvis tålt mer, men det tolker jeg som ikke er tilfelle i din relasjon.

Anonymkode: a305b...52d

Kan være enig i dette.  Nei, dette er ikke psykiatri eller demens. Vedkommende er utrolig bitter på mye og det i seg selv er slitsomt. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Kan være enig i dette.  Nei, dette er ikke psykiatri eller demens. Vedkommende er utrolig bitter på mye og det i seg selv er slitsomt. 

Lykke til med samtalen da. Jeg håper for vedkommendes skyld at de kanskje kan innse at oppførselen deres er uakseptabel og kanskje endre seg. Men for mange personer så er det vel dessverre alt for inngrodd i personligheten og det vanligste er vel å nekte for dårlig oppførsel og heller skylde på alle andre... Jeg kan skjønne at det er slitsomt å være rundt en slik person som er utrolig bitter på mye, det blir bare så mye negativitet og det er tappende å være rundt slike folk. 

emilie321
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lykke til med samtalen da. Jeg håper for vedkommendes skyld at de kanskje kan innse at oppførselen deres er uakseptabel og kanskje endre seg. Men for mange personer så er det vel dessverre alt for inngrodd i personligheten og det vanligste er vel å nekte for dårlig oppførsel og heller skylde på alle andre... Jeg kan skjønne at det er slitsomt å være rundt en slik person som er utrolig bitter på mye, det blir bare så mye negativitet og det er tappende å være rundt slike folk. 

Takk!  Ja, jeg tviler egentlig på at vedkommende vil ta inn det jeg kommer til å si. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...