Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld? ​😊​​🤗


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på deg, Kashmir. Du kan være veldig sympatisk,  konstruktiv og hjelpsom. Men så kan du være det motsatte sånn inni granskauen også. Maken til personangrep har jeg sjelden sett.

Men hvorfor ser du ikke min side av saken? Ser du ikke hva brukeren jeg konfronterte gjør og skriver?

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Så godt å høre mennesker som forteller om positive endringer i overgangsalderen! Selv har jeg særdeles lite problemer,  kun helt overkommelige hetetokter innimellom,  mest om natten.

Ja, det var hetetoktene som var mest plagsomme for min del også, men nå tror jeg det har gitt seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
cilie skrev (5 timer siden):

Jeg skulle hente noe jeg hadde bestilt og så stod «Heit- en guide til overgangsalderen» utstilt, så jeg tok med meg den. Jeg synes det renner over nå av snakk om overgangsalder og symptomer og hormoner osv, så var nysgjerrig. Lærte ikke noe jeg ikke vet fra før og har bestemt meg for å ikke forholde meg til det før jeg ev må. Og håper det er lenge til. Har imidlertid blitt påvirket av å høre hvor viktig østrogen er for hudhelse og aldring og at det er lurt å starte tidlig. Men enn så lenge skal jeg la det ligge. I følge det store internett virker det som alle plager hunkjønn måtte oppleve fra 38-60-ish er pga overgangsalder. 

Jeg synes også en hører om overgangsalderen "overalt" for tiden. Om det er jeg som registrerer det oftere fordi jeg er der selv, eller fordi det nå er åpnet opp mer for dette (altså fjernet tabuet), vet jeg ikke helt, trolig en kombinasjon. 

Jeg fikk tips av ei venninne å høre på podkaster Hetebølgen. Har hørt noen episoder, men siden jeg er veldig lite plaget selv, var ikke så mye relevant. Episoden om trening er foreløpig den mest nyttige.

Jeg tar ingen hormoner. Fastlegen min mener at så lenge jeg lever greit med det lille jeg har av hetetokter, er det ikke nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor ser du ikke min side av saken? Ser du ikke hva brukeren jeg konfronterte gjør og skriver?

Jeg ser at det du skrev lett kunne oppfattes som snik-sarkasme, eller passivt-aggresivt - noe jeg også leste det som. Hvis det ikke var i dine tanker å være sarkastisk, forstår jeg jo at du ble sint, men du smører så tjukt på, at det er helt vilt. Den andre brukeren snakket jo også med store bokstaver,  og det hun sa var nok oppsamlet for de siste ukene. For det er jo en kjensgjerning at det relativt ofte blir opprør og krangling i mange av trådene du deltar i, er du ikke enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Jeg ser at det du skrev lett kunne oppfattes som snik-sarkasme, eller passivt-aggresivt - noe jeg også leste det som. Hvis det ikke var i dine tanker å være sarkastisk, forstår jeg jo at du ble sint, men du smører så tjukt på, at det er helt vilt. Den andre brukeren snakket jo også med store bokstaver,  og det hun sa var nok oppsamlet for de siste ukene. For det er jo en kjensgjerning at det relativt ofte blir opprør og krangling i mange av trådene du deltar i, er du ikke enig i det?

Så det du gjør nå er å forsvare henne? HUN har rett til å være angripende, like personangrep mot meg gang på gang,bruke andre mot meg og håpe at admin kaster meg ut, som hun har ventet på? Hvorfor? Handler det om lojalitet og at dere har vært her lengst fremfor rettferdighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. @Nicklusheletida

Skal vi skvære opp og ihvertfall late som? 

Det er for mange som blir involvert her, og jeg tror ikke noen av oss liker det. Vi kan mislike hverandre men gi oss nå, og så gå videre? Jeg skal besinne meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Så det du gjør nå er å forsvare henne? HUN har rett til å være angripende, like personangrep mot meg gang på gang,bruke andre mot meg og håpe at admin kaster meg ut, som hun har ventet på? Hvorfor? Handler det om lojalitet og at dere har vært her lengst fremfor rettferdighet?

Nei, det har ikke med lojalitet til de som har vært her lengst å gjøre. Det kan selvsagt ha med at jeg kjenner flere spekter av henne enn av deg, men det er ikke snakk om å være lojal.

Jeg synes språkbruken til dere begge tok av over alle støvleskaft. Jeg har likevel til en viss grad forståelse for at hun sprakk - nettopp fordi du har vært kranglete i så mange tråder i sommer. Jeg har jo også reagert på det, men det er svært sjelden jeg sprekker.

Men hva sier du til det jeg skrev om at også jeg oppfattet deg som noe sarkastisk i det du skrev (som gjorde at hun tente)? Var det et sleivspark,  eller var det helt nøytralt spurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (1 minutt siden):

OK. @Nicklusheletida

Skal vi skvære opp og ihvertfall late som? 

Det er for mange som blir involvert her, og jeg tror ikke noen av oss liker det. Vi kan mislike hverandre men gi oss nå, og så gå videre? Jeg skal besinne meg. 

Dette var voksent gjort av deg 🙂❤️

Ja, det gjør vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 minutt siden):

Nei, det har ikke med lojalitet til de som har vært her lengst å gjøre. Det kan selvsagt ha med at jeg kjenner flere spekter av henne enn av deg, men det er ikke snakk om å være lojal.

Jeg synes språkbruken til dere begge tok av over alle støvleskaft. Jeg har likevel til en viss grad forståelse for at hun sprakk - nettopp fordi du har vært kranglete i så mange tråder i sommer. Jeg har jo også reagert på det, men det er svært sjelden jeg sprekker.

Men hva sier du til det jeg skrev om at også jeg oppfattet deg som noe sarkastisk i det du skrev (som gjorde at hun tente)? Var det et sleivspark,  eller var det helt nøytralt spurt?

Påskelilje, jeg liker deg, men ikke press meg. Jeg prøver å gjøre meg forstått, og jeg ber Niklus om fred. Kan vi la det bli med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (12 minutter siden):

Dette var voksent gjort av deg 🙂❤️

Ja, det gjør vi. :)

Da gjør vi det. Takk, og det var fint gjort av deg. Da sier vi det sånn 🙂 Vi er nok ikke de verste i klassen noen av oss når alt kommer til alt 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Har hatt en fin dag. Har hatt dattera & co på besøk.  Hun har koblet opp et nytt stereoanlegg for meg da det gamle tok kvelden.  Er avhengig av radio/cd. Etterpå  skulle vi egentlig på stranda og så ut å spise, men da det bøtta ned + lyn og torden, så ble vi hjemme. De unge ville ha burger, så da ble det burger og idag var det godt å få det levert på døra. Luksus.  Så ikveld har jeg bare slappet av i sofaen og sånn halveis sett på TVen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Påskelilje, jeg liker deg, men ikke press meg. Jeg prøver å gjøre meg forstått, og jeg ber Niklus om fred. Kan vi la det bli med det?

Helt greit! 

Fint gjort å be henne om fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

I dag sov vi lenge, og hadde lang frokost med påfølgende kaffe i drivhuset 🌸🌼🍅🌿

Så var vi avgårde i mange timer; gjorde ærender,  prøvde en bil, besøkte foreldrene mine, kjørte dattera på fest, spiste i byen.

Nå har jeg satt på en vask, håndballkamp mellom Frankrike og Danmark er på TV, og mannen og jeg ligger i hver vår sofa og slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Helt greit! 

Fint gjort å be henne om fred!

Jeg syns tilbakemeldingen fra henne var bedre . Så fort en kan skifte syn på en person. Men det er jo så jævli kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på venninnekveld i dag. Vi var først på kino og så Deadpool vs Wolverine. Ikke min type film, men hun ene av oss tre hadde bursdag så hun fikk bestemme. Filmen var sånn sett ok og hadde faktisk noen morsomme elementer i seg. 

Etter filmen gikk vi og tok oss noen øl, var en veldig kjekk kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig kjøre bil til byen i dag, men jeg tar tog, og det er hyggelig. I kveld skal jeg lande hos venninnen min, og så blir jeg i byen en uke istedenfor kun tre dager, og kommer til meg selv. Null nett, kun nyheter. Og vi skal bestille asiatisk mat og drikke Sake, for jeg er i form til ihvertfall ett glass. Og så skal vi høre på musikk og bare roe helt ned. Jeg kommer til å elske å legge meg i min egen seng i natt, og jeg gleder meg til kaffe og prat med naboen(e), ute i bakgården. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besøk, men kjemien er ikke helt der. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...