Gå til innhold

Hvilken komiserie er det??? Fant ut det selv! 😂


Lillemus

Anbefalte innlegg

Lillemus

Av alle ting kom jeg til å tenke på en amerikansk komiserie grytidlig i dag, må ha vært på 90-tallet. Hovedpersonen er en kvinne i 30-40-årene, hvit med litt stort, noe krøllete (?) blondt hår. Hun er leder på ett eller annet kontor og handlingen foregår stort sett der og noe hjemme hos henne. Hun var litt sånn tøff og breial, ikke noen sminkedokke, men pen.

Jeg mener navnet hennes begynte på M og at det også var tittelen på serien. Ser henne for meg i en knallblå dress eller skjørt og jakke. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke klarer å huske navnet! Noen???

Et googlesøk og en Wikipediaside ga svaret, Murphy Brown. 😁

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Lillemus endret tittelen til Hvilken komiserie er det??? Fant ut det selv! 😂

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Husker den serien, Candice Bergen spilte journalist. Helt grei serie.

Likte bedre Frazier. Den kunne jeg tenke meg p se om igjen. Vet de skal begynne å lage nye episoder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (3 timer siden):

Husker den serien, Candice Bergen spilte journalist. Helt grei serie.

Likte bedre Frazier. Den kunne jeg tenke meg p se om igjen. Vet de skal begynne å lage nye episoder av den.

Likte også Frazier. Min favoritt i serien, var broren hans Niels

Anonymkode: 78477...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Likte også Frazier. Min favoritt i serien, var broren hans Niels

Anonymkode: 78477...7df

Ikke Niels, men Niles. :) Men ja - Frazier var kjempemorsom! Cheers også, som Frazier jo var en spinn-off av i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Cheers var veldig bra, ja. Den har jeg ikke sett på veldig mange år og lurer på om den ville vært bra i dag.

Jeg savner bra sitcoms. Det virker som om sjangeren har dødd ut litt utenfor Norge, men det kan være jeg som ikke følger med. (I Norge har det vært flere: Side om side, Neste sommer, Helt Perfekt.....).

Når jeg tenker meg om har de fleste av de bra Norske seriene også dødd ut. "Neste Sommer" har levd litt for lenge og repeterer seg selv. Fint miljø da. Omtrent der jeg vokste opp 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...