Gå til innhold

Hva ville du gjort på dine siste dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om du vet at det er slutten.

Anonymkode: c4fd3...ad3

Hvorfor lurer du? Hva ville du gjort?

Hvis man er sp syk at man skal dø sp orker man vel ikke noen store sprell? Kanskje gråte mye og ja kjempeangst?

Anonymkode: d8d86...48e

Annonse

Skrevet brev til alle jeg har kjent. Mest de som har betydd noe uten å vite det. Det gjelder forøvrig de jeg ikke har kjent også, men som har betydd noe. Og bedt en bønn for meg selv, om enn fordi bønn er healing. Hørt på masse garagerock, punk, gospel og Chopin. Og spist masse biff og stekte tomater med pepper. 

Lillemus skrev (6 timer siden):

Spørs om jeg hadde vært svært syk eller om jeg er frisk - hadde jeg vært svært syk hadde jeg bedt min nærmeste om å være hos meg. Hadde jeg vært frisk hadde jeg kjøpt meg en fjordhest. 😂

En fjordhest ❤️

Lillemus skrev (3 timer siden):

Jaaaa! Fineste hestene, de og islandshester - sikkert fordi det er de to rasene jeg har ridd mest. :)

Ja, de er veldig fine. Jeg liker hester veldig godt og red da jeg var ungdom, men jeg så ikke en fjordhest før jeg ble voksen faktisk! Og så var det en noen km fra der jeg var på rehab, og jeg gikke mange turer der, stoppet alltid og så på den hesten, og en dag kom de som bodde der og da fikk jeg hilst på den. Såå rolig, så trygg og så fin. Da la jeg ihvertfall min elsk på dem. De er veldig vakre også. 

Men islandshest, er ikke de ganske rampete og sta? Ikke at det gjør noe, for det er jo personlighet som kan være sjarmerende, men jeg mener venninen min red dem, og de krevde sitt, men veldig mulig jeg tar feil her. 

Annonse

Lillemus
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Ja, de er veldig fine. Jeg liker hester veldig godt og red da jeg var ungdom, men jeg så ikke en fjordhest før jeg ble voksen faktisk! Og så var det en noen km fra der jeg var på rehab, og jeg gikke mange turer der, stoppet alltid og så på den hesten, og en dag kom de som bodde der og da fikk jeg hilst på den. Såå rolig, så trygg og så fin. Da la jeg ihvertfall min elsk på dem. De er veldig vakre også. 

Men islandshest, er ikke de ganske rampete og sta? Ikke at det gjør noe, for det er jo personlighet som kan være sjarmerende, men jeg mener venninen min red dem, og de krevde sitt, men veldig mulig jeg tar feil her. 

Det finnes rolige individer og individer som sjelden har alle fire beina i bakken samtidig av både fjordhest og islandshest, for å si det sånn. ;) Jeg vil heller si at islandshesten er roligere enn fjordingen, begge raser er generelt greie å håndtere, men kan ha en sterk vilje og være sta og egne.

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Det finnes rolige individer og individer som sjelden har alle fire beina i bakken samtidig av både fjordhest og islandshest, for å si det sånn. ;) Jeg vil heller si at islandshesten er roligere enn fjordingen, begge raser er generelt greie å håndtere, men kan ha en sterk vilje og være sta og egne.

Hehe, ok.

påskelilje

Hvis jeg var syk og avhengig av hjelp fra andre, ville jeg spurt om å bli kjørt til mitt kjære sted ved sjøen og sitte der lenge og ta inn alt av lukter,  vind, utsikt osv. Det samme med steder på fjellet som jeg er glad i.

Det viktigste ville likevel å få tid sammen med mine kjære og få være sammen med dem ❤️

Hvis jeg var tålig frisk,ville jeg gått turer, gått på konserter, drukket vin med venninner og spist krabber med familien 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...