Gå til innhold

Hva ville du gjort på dine siste dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (3 timer siden):

Slenger meg på den, men hvem betaler?

Jeg kan fikse en Spleis jeg. Litt usikker på hva det skal stå men.. 

Dauer du og @Everybody sammen så slår det mer an, men dere kan jo ha litt ulike syn på hva luksus er da... " Eller ikke.

psykedeliker
Kashmir skrev (21 minutter siden):

Dauer du og @Everybody sammen så slår det mer an, men dere kan jo ha litt ulike syn på hva luksus er da... " Eller ikke.

52 roms penthouse - leilighet med oppvarmet utendørs svømmebasseng er et absolutt minimum.

psykedeliker skrev (45 minutter siden):

52 roms penthouse - leilighet med oppvarmet utendørs svømmebasseng er et absolutt minimum.

Kan jeg spørre hva du/ dere skal med alle rommene???  Oppvarmet basseng kan sikkert fikses. Med sånne laguner her og der?

psykedeliker

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Kan jeg spørre hva du/ dere skal med alle rommene???

Vi må jo kunne invitere venner og kjente på en liten fest, med standsmessige overnattingsmuligheter for de som trenger det.

Endret av psykedeliker

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Vil du ikke være med på festen min?

Er det lov for flere å være med. Eller er det bare dere to og alle glamour modellene +hornmusikken 😎

Fikk bare en tanke om hva som hadde skjedd hvis han med tubaen falt i bassenget 🤭

Anonymkode: b0f98...acc

Annonse

Klemt masse på barna mine, latt mini sove i armene mine. Fått så mye fysisk nærhet med dem som overhodet mulig. Tatt en siste sjekk av minneboksene deres. Ryddet og vasket, så det blir enklere for de etterlatte å ordne opp etterpå. Laget en oversikt over passord, gjort klar fullmakter, slettet sosiale medier. Lagt på rent sengetøy. Vært ute i naturen, gjerne fysisk aktivitet, så jeg nesten fikk overdose av frisk luft. Spist mye god mat, med vin, med venner. Dusjet og tatt på meg fine klær. Bedt Gud om tilgivelse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...