Gå til innhold

Hei, noen som vet hvirdan man konrakter selve kg forum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Ettersom det er de samme eierne som DOL så kanskje @Admin her kan hjelpe deg?

Hm. Det stemmer ikke. 

Tilbringer tiden min her når jeg ellers ikke har kg lenger. 

Men ja, det er dødd her og savner kg. 

Lillemus
snusmumeriken96 skrev (5 minutter siden):

Hm. Det stemmer ikke. 

Tilbringer tiden min her når jeg ellers ikke har kg lenger. 

Men ja, det er dødd her og savner kg. 

Eh jo - det er Egmont som eier og driver både DOL og Kvinneguiden.

Annonse

Lillemus
snusmumeriken96 skrev (20 minutter siden):

@Adminkan dere slippe meg inn på kvinneguiden forum. Jeg har vært utestengt siden 2020.

For at admin skal få beskjed om at du har nevnt vedkommende må du ha et mellomrom mellom admin og kan. :) adminkan er jo ikke den brukeren. Om det er samme admin vet jeg ikke, men hun kan sikkert hjelpe deg videre om ikke annet.

Endret av Lillemus
snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (21 minutter siden):

@Adminkan dere slippe meg inn på kvinneguiden forum. Jeg har vært utestengt siden 2020.

@Admin  kan du slippe meg inn på kvinneguiden forum? Har vært utestengt siden 2020. 

snusmumeriken96 skrev (48 minutter siden):

Jeg bryter sjeldent regler her. 

Du bryter reglene her både ved å skrive om spiseforstyrrelser og selvmord. Disse reglene gjelder også på Kvinneguiden, og håndheves strengere der.

Du kan spørre Admin, som også er forumansvarlig der. Men med alle spiseforstyrrelse-trådene dine du har skrevet her er jeg litt skeptisk til om nå er rett timing for å spørre…

snusmumeriken96
ISW skrev (8 minutter siden):

Du bryter reglene her både ved å skrive om spiseforstyrrelser og selvmord. Disse reglene gjelder også på Kvinneguiden, og håndheves strengere der.

Du kan spørre Admin, som også er forumansvarlig der. Men med alle spiseforstyrrelse-trådene dine du har skrevet her er jeg litt skeptisk til om nå er rett timing for å spørre…

Jeg har ikke oppretter noen spisefirstyrrelsestråder. Du kan selv lese tilbake på trådene. 

Til admin : skal ikke skrive om ting knyttet til psykisk helse.

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke oppretter noen spisefirstyrrelsestråder. Du kan selv lese tilbake på trådene. 

Du har en BMI på 15, og mener du har fett på kroppen… 

Jeg synes du skal få hjelp med dette. SÅ kanskje du kan spørre Admin?

snusmumeriken96 skrev (21 minutter siden):

Det er selvfølgelig ikke meningen å rakke ned på deg fordi du sliter med det du gjør ❤️ Beklager at jeg høres litt brutal ut. Poenget mitt er at hvis du kommer inn der igjen og gjør som du gjør her, så vil du med 100% sikkerhet bli utestengt igjen. Jeg anbefaler derfor at du prøver dette når du har stabilisert deg litt. Det er bare det jeg mener.

Alt det beste til deg.

snusmumeriken96
ISW skrev (3 minutter siden):

Det er selvfølgelig ikke meningen å rakke ned på deg fordi du sliter med det du gjør ❤️ Beklager at jeg høres litt brutal ut. Poenget mitt er at hvis du kommer inn der igjen og gjør som du gjør her, så vil du med 100% sikkerhet bli utestengt igjen. Jeg anbefaler derfor at du prøver dette når du har stabilisert deg litt. Det er bare det jeg mener.

Alt det beste til deg.

Jeg har jo gjentatte ganger oprettet tråder om angsten min og dette knyttet til forbrenning. Jeg spiser vanlig. 

Annonse

snusmumeriken96 skrev (22 minutter siden):

Jeg har jo gjentatte ganger oprettet tråder om angsten min og dette knyttet til forbrenning. Jeg spiser vanlig. 

Det du har fremvist her på forumet er en svært lav BMI kombinert med vanskelige og angstfylte tanker om egen kropp og vekt. Anbefaler som andre at du tar kontakt med fastlege/hjelpeapparat og får hjelp omkring dette. Du er på en farlig vei.

Trinity80
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

De trådene du opprettet her på DOL med tematikken har blitt slettet. Det var flere av disse. Så jeg tror dessverre du får tilbake din bruker på KG på en stund. Synes forøvrig Admin har vært snill med deg som fremdeles har bruker her ☺️

Det er ett eget moderatorteam på Kvinneguiden som tar disse avgjørelsene, jeg er kun forumansvarlig der og ikke admin som her. Men mtp trådene du poster her, med spørsmålene og problemstilingene så ville du blitt kjapt utestengt på KG igjen da dette håndheves langt strengere der enn her. Jeg rydder her også, men det er ikke like kjapt når det gjelder advarsler og utestengelser nettopp pga brukerbasen som er på dette forumet som gjør at jeg har litt høyere takhøyde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...