Gå til innhold

Jeg har vært på en slags roadtrip i natt ( bare stemningsrapport og ikke noe viktig sånn sett )

Anbefalte innlegg

Jeg fikk litt å tenke på i går, og så gikk jeg ut og satte meg i bakgården for å kanskje reflektere uten å gruble. Og vi har fått en ny nabo her som også kom og satte seg, og han drakk øl  og sa at det var egentlig et dumt valg siden han burde ha kjørt og hentet resten av noe småtteri i gamle leiligheten. Jeg er egentlig litt skeptisk til ukjente mennesker som de fleste, men jeg har vekslet noen ord med ham i løpet av døgnet pluss som jeg har vært hjemme, og han er sånn veldig blid og hyggelig uten å være ( skremmende ) overstrømmende. Og så kom andre naboen jeg kjenner godt og satte seg, og de to hadde en veldig god tone, og siden sistnevnte er et sosialt geni, så tenkte jeg at den nye naboen er ok. Jeg stoler på dømmekraften hans, og så sa jeg plutselig at jeg godt kunne kjøre ham, og jeg sa det ikke for å være snill, men for at jeg var litt rastløs og bilkjøring er veldig beroligende. Så helt kort, så dro vi avgårde alle tre mens jeg kjørte, og fysøren for en hyggelig tur. Vi var i Elverum også, og det stedet er jeg så glad i fordi jeg har gode minner derfra, og selv om det ikke akkurat er verdens navle, så er det noe med lufta og roen som jeg elsker. Så vi stoppet der og spiste, og de to andre drakk mer øl uten å bli ubehagelige på noen måte. De var bare hyggelige og morsomme, og de snakket om kjærlighetssorger og ble ganske filosofiske. De kom med mye bra, og jeg kjente at alt de snakket om gjorde meg lettet også. 

Vi stoppet på en rasteplass også, for en ville ha en røyk, og så ble vi sittende der og snakke også, mens de drakk øl og jeg drakk kald kakao fra pappkrus, og jeg nøt lyden fra elva rett ved siden av oss og de to som snakket nonstop med innestemmer! Da er det bare behagelig og hyggelig å høre på. 

Jeg holdt til og med fartgrensa på E6 midt på natten for å dra ut turen 😄 og vi var litt her og der, fikk hentet tinga til ny nabo, og kjørte hjem. 

Kom hjem for en halvtime siden, og nå gikk de to andre og la seg, og jeg drikker varm kaffe fra keramikkrus og tenker at det skal lite til før jeg nesten blir lykkelig. Alt er timing tror jeg. 

Når ting skjer på rett tidspunkt, så betyr det minste veldig mye. 

God morgen og ha en fin dag alle sammen!

Fortsetter under...

emilie321

Hyggelig lesing😊 

Er helt enig. Det skal ikke alltid så mye til for å gjøre en glad. Skjønner også godt at du synes bilkjøring er beroligende (hvis en kjører selv), det synes jeg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...