Savannah Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Kom hjem fra Namibia for to dager siden. I begynnelsen av reisen falt jeg på hodet på betongstett utenfor grensekontrollen mellom Zambia og Botsvana. Det blødde kraftig fra et sår i panna og jeg ble fraktet til lege. Jeg kan ikke beskrive legekontoret ordentlig, men skittent, møbler med slitt maling ned til treverket, søppel som fløt på gulvene etc. Legen var grei og sydde en sting og ga meg smertestillende og antibiotika. Trengte ikke betale noe som helst. Hun henviste til lege i Namibia hvor jeg var dagen etter og fikk sprøyte, rensing av såret og plaster. I Botsvana hadde hun ikke plaster og heller ikke tape på såret istedenfor å sy. I Namibia måtte jeg betale da det var privat klinikk, og noe helt annen enn i Botsvana hvor jeg ikke trengte å betale noe som helst. Jeg var ganske shaky etterpå og måtte støttes en del. Reisen var fantastisk, men jeg hadde problemer med svimmelhet og balanse. Guidene og gruppa tok så godt vare på meg at jeg er rørt. Skal skrive mer senere om game driving and township i Svakopmund. Er fremdeles trøtt. 7 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484917-namibia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Savannah skrev (36 minutter siden): Kom hjem fra Namibia for to dager siden. I begynnelsen av reisen falt jeg på hodet på betongstett utenfor grensekontrollen mellom Zambia og Botsvana. Det blødde kraftig fra et sår i panna og jeg ble fraktet til lege. Jeg kan ikke beskrive legekontoret ordentlig, men skittent, møbler med slitt maling ned til treverket, søppel som fløt på gulvene etc. Legen var grei og sydde en sting og ga meg smertestillende og antibiotika. Trengte ikke betale noe som helst. Hun henviste til lege i Namibia hvor jeg var dagen etter og fikk sprøyte, rensing av såret og plaster. I Botsvana hadde hun ikke plaster og heller ikke tape på såret istedenfor å sy. I Namibia måtte jeg betale da det var privat klinikk, og noe helt annen enn i Botsvana hvor jeg ikke trengte å betale noe som helst. Jeg var ganske shaky etterpå og måtte støttes en del. Reisen var fantastisk, men jeg hadde problemer med svimmelhet og balanse. Guidene og gruppa tok så godt vare på meg at jeg er rørt. Skal skrive mer senere om game driving and township i Svakopmund. Er fremdeles trøtt. Dette var sikkert en kjempespennende reise . Litt annerledes enn mine 3 uker på hytta kan man si 😀 ( selv om det også var bra ) Synd at du skulle få en slik start, men godt at du hadde gode folk rundt deg. Ja, fortell gjerne mer etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484917-namibia/#findComment-4304673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. juli Del Skrevet 31. juli Savannah skrev (1 time siden): Kom hjem fra Namibia for to dager siden. I begynnelsen av reisen falt jeg på hodet på betongstett utenfor grensekontrollen mellom Zambia og Botsvana. Det blødde kraftig fra et sår i panna og jeg ble fraktet til lege. Jeg kan ikke beskrive legekontoret ordentlig, men skittent, møbler med slitt maling ned til treverket, søppel som fløt på gulvene etc. Legen var grei og sydde en sting og ga meg smertestillende og antibiotika. Trengte ikke betale noe som helst. Hun henviste til lege i Namibia hvor jeg var dagen etter og fikk sprøyte, rensing av såret og plaster. I Botsvana hadde hun ikke plaster og heller ikke tape på såret istedenfor å sy. I Namibia måtte jeg betale da det var privat klinikk, og noe helt annen enn i Botsvana hvor jeg ikke trengte å betale noe som helst. Jeg var ganske shaky etterpå og måtte støttes en del. Reisen var fantastisk, men jeg hadde problemer med svimmelhet og balanse. Guidene og gruppa tok så godt vare på meg at jeg er rørt. Skal skrive mer senere om game driving and township i Svakopmund. Er fremdeles trøtt. Uff da, det var da synd at du skulle få en slik start på ferien! Håper det ikke ødela for mye av resten av turen. Jeg tenkte faktisk på deg for et par dager siden og lurte på hvordan du har hatt det. Gleder meg til å høre mer når du er i form til det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484917-namibia/#findComment-4304675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 31. juli Forfatter Del Skrevet 31. juli Lillemus skrev (36 minutter siden): Uff da, det var da synd at du skulle få en slik start på ferien! Håper det ikke ødela for mye av resten av turen. Jeg tenkte faktisk på deg for et par dager siden og lurte på hvordan du har hatt det. Gleder meg til å høre mer når du er i form til det. Jeg hadde en fantastisk reise og selv om det satte sitt preg at jeg måtte støttes en del så ødela det ikke turen😀. Vakkerheten i ørkenen følger meg. Solnedgang og oppgang, stillheten, dyrene, ofl. Jeg skriver mer senere. Prøver å få vasket klær nå, men er fremdeles ustødig. Reisen hjem tok 27 timer, 3 flighter - den siste fra København. Det var som å komme hjem å komme til Kastrup😄 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/484917-namibia/#findComment-4304680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.