Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har til nå brukt storytel. Veldig fornøyd med innholdet men jeg stnes prisen blir drøy etter «velkomst-perioden»

hva bruker du, skriv også gjerne om du er fornøyd m innhold og pris 🙌

Anonymkode: e1d44...718

Jeg bruker Storytel fordi jeg syntes den hadde best utvalg av lydbøker da jeg sjekket rundt for en tid siden. Jeg liker å høre fakat-lydbøker som biografier og andre bøker av den typen, bryr meg ikke så mye om romaner. Storytel var da dyrest, men jeg gikk for den allikevel.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Book bites har en del gratis lydbøker, nevner den selv om fordi den er gratis 😊

Anonymkode: 07743...640

Om du har tilgang til bookbites kommer litt an på hva biblioteket ditt tilbyr. :) Vi tilbyr den for våre lånere og jeg er bare sånn måtelig fornøyd med den. Saken er at det er en del bøker som er "fri" slik at de alltid ligger der, men det er også en god del bøker, nyere, som vi må kjøpe lisenser på hver måned. Dette medfører at mot slutten av måneden er det lite utvalg i nye bøker og den lydboka du ikke rakk å høre ferdig og som leverte inn seg selv er det ikke sikkert vi har i neste mnd... Det har jeg opplevd selv. Ikke synes jeg søkemulighetene i appen er særlig gode heller, men det kommer kanskje av at jeg er vant til å søke i biblioteksøket og kan gå mye "lengre inn" i søkene enn brukerne av biblioteket kan. :) Men om biblioteket ditt tilbyr den så er det jo som du sier, gratis å teste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484925-lydbok-apper/#findComment-4304755
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...