Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Savannah

Jeg måtte fortsette med gruppen, og vi kjørte videre inn i Namibia.  Da vi kom til første lodgen kom eieren i mot oss og sa til meg "Vi slåss ikke her".  Jeg visste ikke helt hva han mente, men da legen ikke hadde plaster hadde jeg bind surret rundt hodet.  Dagen etter kom jeg til lege med plaster😀 så det ble ikke nevnt mer med fighting.

Andre lodgen var merkelig.  Lodgene var små hytter med seng(er) for to og baderom.  Den andre lodgen var trehus bygget inn i skogen og det var kun en vegg og to halve.  Resten var en slags trepersienner som ble trukket ned om natta.  I en gang utenfor var dusj og vaskeservant og da jeg gikk rundt et hjørne var det en do.  Guiden fulgte meg om kvelden og jeg gikk rett i seng. Midnatt ble strømmen tatt av og da jeg måtte på do om natta var godt å ha lyset på mobilen min.  Jeg våknet kl. 6 og ville stå opp, men ingen strøm, beksvart mørke og isnende kalt.  Jeg kunne ikke annet enn vente under teppene og 6.30 ble såpass lyst at jeg kunne se klærne mine.  Jeg følte meg ganske liten alene ut i huttiheita på den andre siden av verden i svart mørke og kulde😁, men opplevelse var det.

Nr. 3 kommer senere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484926-reisen-til-namibia-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah
Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Takk for fin reiseskildring. 

De " persiennehyttene"var de laget av bambus ? Slik du beskrev det, lurer jeg på om det var noe ala jeg har sovet i I Oman . 

Jeg haaar vært i Oman, men ikke opplevd slike hytter.  Da var det vanlig hotell.  Det kan ha vært bambus., men vet ikke hvor afrikansk det er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484926-reisen-til-namibia-2/#findComment-4304783
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...