Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Min søster vant 1000 kr på et flakslodd hin fikk av meg sammen med noe annet i bursdagsgave. Jeg ble glad for at hun vant. Men flere i familien påstod etterpå at jeg så lang i masken ut.  Men det ble jeg altså ikke. Hadde hun vunnet en million hadde jeg nok blitt det😩

Fortsetter under...

Nicklusheletida
emilie321 skrev (3 timer siden):

Den regelen ville nok jeg også hatt, hvis jeg hadde flere barn.  

Men jeg har en bonussønn også som var 17 år da jeg kom inn i bildet. Han er enebarn. En gang ga jeg flaxkalender til de alle 4. Jeg ga beskjed om at hvis en av dere vinner 1 million, så blir det 250.000 på dere hver. Han så litt rart på meg og det kan jeg skjønne. Dette var ikke han vant til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...