Gå til innhold

Hvor langt opp har du buksene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler jeg må ha buksene over navlen for at ikke det skal bli veldig saggete i rumpa. Syns det er så ubehagelig og varmt og klamt å måtte ha buksa så langt opp. Eller er det vanlig å måtte ha den så langt opp? Mener ikke jeans, men vanlige bukser av forskjellig typer. 

Anonymkode: bece6...1fe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485083-hvor-langt-opp-har-du-buksene-dine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Føler jeg må ha buksene over navlen for at ikke det skal bli veldig saggete i rumpa. Syns det er så ubehagelig og varmt og klamt å måtte ha buksa så langt opp. Eller er det vanlig å måtte ha den så langt opp? Mener ikke jeans, men vanlige bukser av forskjellig typer. 

Vet ikke hvordan det er for andre, men jeg som har litt mage synes det er behagelig å ha bukselinningen litt langt opp. Da skjuler den på en måte magen. Bruker jeg bukser med kortere liv henger jo magen utenfor bukselinningen, og det synes jeg ikke er særlig pent.. eller behagelig. Men det er meg da 😅

Jeg elsker bukser ned på hoftene, for det er utrolig behagelig. Helst litt vide og lange. Da slentrer jeg avgårde og føler at ingenting strammer noe sted. Behagelig. Og jeg får ikke angst av å føle noe presser kroppen, og blir sånn avslappet selvsikker av det. 

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Bukser må gå opp i midja. Sånn er det bare.

Det spørs jo helt på buksen - og på moten. Nå liker jeg best bukser som går ganske høyt opp, og som har litt vidde. For 10-20 år siden hadde jeg som de fleste andre lave bukser, men de skal være ganske trange for ikke å sagge. Og trange bukser håper jeg at jeg aldri skal bruke igjen 🤪

Endret av Ekstra
AnonymBruker

Det ser jo helt elling ut å drive å dra opp ei bukse som ikke er ment til det. Er ikke løsningen å bare kjøpe en high rise da, fremfor den klassiske 90-tallsmoten med low-rise.

https://www.vogue.com/article/reject-low-rise-jeans

Anonymkode: 7b72a...218

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ser jo helt elling ut å drive å dra opp ei bukse som ikke er ment til det. Er ikke løsningen å bare kjøpe en high rise da, fremfor den klassiske 90-tallsmoten med low-rise.

https://www.vogue.com/article/reject-low-rise-jeans

2000 talls moten heter det :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...