Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Min upopulære mening er at det bør være lov å ha upopulære meninger

Men også at en bør prøve å ha et minimum av hold i sine meninger, en bør vurdere om det er rasjonelt å ha posisjonen en har, ikke bare ha den fordi det er trendy, eller for å få makt etc.

Hvis en har en mening en ikke kan forsvare, bør en ta en liten tenkepause og sikre seg om at en ikke har lurt seg selv inn i en posisjon en egentlig ikke støtter.

Anonymkode: e2a28...8d2

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Neida, det går helt fint det. Null bråk og andre som angriper, og null aggresjon og bebreidelser fra noen! Er det noe å stå etter syns du?

Det er en smule feigt å ikke ha upopulære kontrære meninger.

Anonymkode: 469ab...0fc

UtakknemligDiva

Jeg er full av dem. Om det skyldes at jeg er ond eller om folk blir mer og mer svake psykisk vites ikke.

Men jeg mener feks at det finnes 2 kjønn. Det er helt greit å ikke føle kjønnet sitt som en del av sin identitet, altså, ikke-binær, men slik det er nå er det bare en trend.

Jeg mener også at folk fra andre land som kommer hit og danner gjenger, plager lokalbefolkningen (ran, drap osv) skal deporteres tilbake. Selv om de er i tenårene. 

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...