Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Jeg er nasjonalkonservativ. Det er fyfy i følge de som tror de eier definisjonsmakten.

Forøvrig er det mange som mener som meg.

Kriminaliteten er skyhøy. Drittungene får ingen ordentlig straff og pk administrasjonen av landet bare lar byene forfalle. Støre & co har logisk brist. De makter ikke å koble flere innvandrere gir mere kriminalitet.

Fortsetter under...

Trinity80
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Jeg er nasjonalkonservativ. Det er fyfy i følge de som tror de eier definisjonsmakten.

Forøvrig er det mange som mener som meg.

Kriminaliteten er skyhøy. Drittungene får ingen ordentlig straff og pk administrasjonen av landet bare lar byene forfalle. Støre & co har logisk brist. De makter ikke å koble flere innvandrere gir mere kriminalitet.

Min upopulære mening er at flere innvandrere gir mer kriminalitet. (Er innvandrer selv).

Men har litt annen vri på det: man kan ikke ta inn flere enn landet klarer å ta vare på, da havner flere feil side av loven. Integrering, språkkunnskap og skolegang/ arbeid er viktig for innvandrer for å bli del del av samfunnet. 

AnonymBruker

Avvilkling av dags asylregime, stopp i all innvandring fra MENA land, strengere straffer, ungdomsanstalter med et strengt regime for kriminell ungdom, kutt i sykelønn, innstramming av uføretrygd, det finnes kun 2 kjønn.

Anonymkode: b8964...a09

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...