Gå til innhold

Er det mulig å leve på 4400 på 14 dager?

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96 skrev (33 minutter siden):

En cottage cheese vanilje koster typ 39 kroner, så kjøpercdu to av de og en fjordland til 70 kroner og et par brus, da er vi der og jeg har ikke sprekt, du er frekk. Jeg har kun mikroovn. 

Spiser du to hele bokser cottage cheese om dagen? Klart det blir dyrt om du lever på Fjordland og brus. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (55 minutter siden):

Jeg spiser 1300 typ hver dag. Mat er dyrt.

Hva konkret kjøper du og spiser hver dag for å bruke så mye? 

Snusboks 150kr

Brus 50kr

Fjordland 70kr

Cottage cheese 40kr

Hva mer spiser du pr dag? 

Anonymkode: 9304d...e78

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Snusboks 150kr

Brus 50kr

Fjordland 70kr

Cottage cheese 40kr

Sånn cirks det men to cottage cheeser d

Annonse

Worriesome Plenty 2

Kjøp snus på en av sidene på nettet som feks snus365.no, snuslageret.no eller andre norske sider. Så får du det billigere og på faktura hvis du er kredittverdig.

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snusboks 150kr

Brus 50kr

Fjordland 70kr

Cottage cheese 40kr

Snus koster ikke 150, du får det til nesten halve det.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

Snus koster ikke 150, du får det til nesten halve det.

Ok jeg har aldri snuset så det aner jeg ikke. Skjønner ikke hvordan ts får til å bruke så mye penger på mat daglig. Må jo bli biff hver dag eller 5 fjordland. 

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok jeg har aldri snuset så det aner jeg ikke. Skjønner ikke hvordan ts får til å bruke så mye penger på mat daglig. Må jo bli biff hver dag eller 5 fjordland. 

Nei, cottage cheese 40 kroner stykke ( 2stk) middag 50-70 kroner, brus 60 kroner og en snus 100 kroner 

Annonse

snusmumeriken96 skrev (12 minutter siden):

Nei, cottage cheese 40 kroner stykke ( 2stk) middag 50-70 kroner, brus 60 kroner og en snus 100 kroner 

Du vil ikke få i deg nok næring hvis du spiser bare cottage cheese, Fjordland og brus hver dag. Noe som kan ligge bak noen av plagene du har.

Jeg skriver det ikke for å "kjefte" på deg, jeg vil oppriktig hjelpe og gi deg råd som gjør at du kan få det bedre. 

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (23 minutter siden):

Ja, men du skrev du brukte 1300kr på mat daglig og det der er ikke 1300

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, men du skrev du brukte 1300kr på mat daglig og det der er ikke 1300

Kalorier

Jeg opretter en helt vanlig tråd her også får jeg bare dritt

snusmumeriken96 skrev (4 timer siden):

Den skjønte du

Var ikke godt å si om du mente 1300,- dagen ettersom det i utgangspunktet var penger det var snakk om. Hva 1300 kcal har med penger å gjøre aner ikke jeg, så det var en merkelig ting å dra frem.

snusmumeriken96 skrev (4 timer siden):

Jepp, uten sukker da, er sulten.

Du bør absolutt spise mer variert enn kun cottage cheese og Fjordland. Hvis du tyner kroppen din sånn så er det ikke rart den går i søvne og spiser - spis ordentlig på dagen så tipper jeg den ufrivillige nattespisingen vil gå over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...