Gå til innhold

Det å tørre å skrive med brukernavn...


Brage.

Anbefalte innlegg

Fordel og bakdel med å skrive under brukernavn er at brukere selvsagt relaterer alt du skriver med det du har skrevet tidligere, og det må du stå i. Man får"bare"  inntrykk av andre her, så at vi alltid er rettferdige og rimelige, nei. Men samtidig så er det naturlig at en går i seg selv også hvis en vil ha noe utbytte av tilbakemeldinger. Jeg snakker svært lite om hva jeg har problemer med i virkeligheten, for jeg holder alltid andre på en viss avstand ved å være den som er enten morsom og vil få andre til å le, eller den som lytter. Eller jeg blir sarkastisk og utilgjengelig andre ganger ovenfor de jeg føler "trenger seg på". Men ikke mange vet hva jeg tenker og føler, og jeg vet  bare to av mine nærmeste i min "gjeng" kjenner meg mer sånn. De vet også godt at jeg er meg her på forumet, men vi snakker ikke mye om det akkurat. Det hender iblant om det går litt over stokk og stein, men de lar dette være "min greie" sånn generelt. 

Du virker jo som en mer forsiktig og hyggelig person som går inn for å ikke bli misforstått, så tror du trygt kan skrive med brukernavn, og som du sier, så de som kjenner deg av dem du omgir deg med i virkeligheten vil jo ikke bli så overrasket. Og heller ikke bruke noe mot deg?

Jeg syns forøvrig at det er helt ok at man skriver som anonym, men ikke hvis en angriper andre. Det er feigt og manipulerende. Ellers står alle fritt til å skrive som anonym i mitt syn hvis de vil det. 

 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å utlevere seg med fullt navn er sjelden noe problem. Det eneste er at noen må kverulere om alt. Henger seg opp i det man skriver og leter etter feil. Bare for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...