Gjest Brage. Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 Jeg spør fordi jeg har planer om å lage en Sommer spilleliste på Spotify og trenger tips til sanger å legge til 😊 Jeg er vel kanskje litt sent ute, men fortsatt en del sommer igjen da 🙈 Ps: Her er det åpent for alle forslag til både gamle og nye sanger, og hvilken som helst sjanger så lenge det minner deg om sommer. Kom gjerne også med flere sang forslag om du ønsker ☀️ 0 Siter
Everybody Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 The beach boys - Good Vibrations The rolling stones - Start it up 0 Siter
cilie Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 Bailando av Paradisio Ecuador av Sash Coco jambo av Mr President Jeg dro rett tilbake til den glade ungdom 0 Siter
Trinity80 Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 Hmmm Postgirobygget er norsk sommer for meg ☀️☀️ 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 cilie skrev (1 minutt siden): Bailando av Paradisio Ecuador av Sash Coco jambo av Mr President Jeg dro rett tilbake til den glade ungdom Og der dukket det opp et minne fra da eldstedatter var lita. Hun hadde helt dilla på den første sangen. Lærte seg hele teksten og sang den over alt. Hadde henne med på jobb en dag også . Måtte hysje henne ned ( uten at det hjalp særlig ) 1 Siter
Gjest Brage. Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 Takk for gode tips, blir en bra spilleliste dette ☺️ 0 Siter
Vhanja Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 Bel Canto - Feels Like I'm Already Flying 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. august 2024 Skrevet 5. august 2024 *Du skal inte tro det blir sommar (Idas sommarvise) *Hav og himmel, kinn mot kinn * Lemon Tree *Summer Time *En solskinnsdag (Postgirobygget) *Gorine (sørlandsvise, sikkert ikke så mange her som kan den 😄) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.