Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja er seriøs. Nei, ikke no spisegreier. Jeg har spist 500 gram. Angrer...er bare så dårlig humør

Anonymkode: 1c504...257

Slutt å skriv tull på forum. Hvis du oppriktig lurer på hvordan forbrenning og kcal fungerer, så les deg opp på nettet.

Anonymkode: 991cd...e83

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja er seriøs. Nei, ikke no spisegreier. Jeg har spist 500 gram. Angrer...er bare så dårlig humør

«En tommelfingerregel er at det krever 12 000 ekstra kalorier å legge på seg ett kilo fett; det vil si 12 000 kalorier i tillegg til de 2000 et voksent menneske trenger daglig for å opprettholde vekten.

Birgitte må altså spise 2,4 kilo sjokolade for å legge på seg 1 kilo i fettmasse».

Om du gidder å google finner du lignende utregninger men det tar kanskje gleden fra deg som det å snakke om slanking slanking slanking hele tiden gir deg? 

Endret av Kayia
AnonymBruker
Kayia skrev (3 timer siden):

«En tommelfingerregel er at det krever 12 000 ekstra kalorier å legge på seg ett kilo fett; det vil si 12 000 kalorier i tillegg til de 2000 et voksent menneske trenger daglig for å opprettholde vekten.

Birgitte må altså spise 2,4 kilo sjokolade for å legge på seg 1 kilo i fettmasse».

Om du gidder å google finner du lignende utregninger men det tar kanskje gleden fra deg som det å snakke om slanking slanking slanking hele tiden gir deg? 

I know. Men lurer på om det stemmer eller ikke. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så du tror fremmede på nett vet noe annet enn allmennkunnskap om hvordan forbrenning og kcal fungerer? Og hvis noen skrev noe annet i denne tråden, hvordan kan du stole mer på det en annet du finner på nettet?

Jeg tror du bør begynne å fokusere på noe annet enn sukker og vekt.

Anonymkode: 991cd...e83

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja det kan man sikker også bruke søndagen til.

Her i huset lukter det nybakt brød og jeg har akkurat drukket kaffe og spist et par caneles som var til overs. Jeg lurer ikke det spøtt på hvor caneles’ene legger seg, energi inn og energi ut ser ut til å funke uten større grubling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...