Gå til innhold

Nå er det norske kongehuset akkurat som en såpeopera.


Kashmir

Anbefalte innlegg

Osten skrev (31 minutter siden):

Det måtte da være mye bedre for Ingrid Alexandra å være en vanlig jente uten at noen bryr seg med alt hun gjør. Hele konge- og dronning-tullet burde vært avviklet forlengst. 

For min del kan du avvikle det i morgen, og ha presidentvalg på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (2 minutter siden):

Jeg følger lite med på sladder, og er ikke interessert i dette.

Neivel, men da skjønner jeg jo hvorfor du ikke vet om skandaler som har vært. Er det ikke da litt dumt av deg å komme med påstander om at det ikke har vært noen?  Det er jo greit at du ikke følger med på sladder, men det betyr ikke at det du ikke får med deg ikke har skjedd altså 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg tenker at hvis man først skal ha en kongefamilie bør de også lage baluba og opptre som karakterer i en såpeserie (helst uten vold da). Hvis ikke er det vanskelig å se poenget. Jeg syns Martha er forbilledlig i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Neivel, men da skjønner jeg jo hvorfor du ikke vet om skandaler som har vært. Er det ikke da litt dumt av deg å komme med påstander om at det ikke har vært noen?  Det er jo greit at du ikke følger med på sladder, men det betyr ikke at det du ikke får med deg ikke har skjedd altså 😀

Det jeg har lest er at de er populære.  Jeg ser ikke på det som skandale at kronprinsessen har kjent noen, eller at hun kjefter på pressen.  Det skulle jeg gjerne ha gjort også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 timer siden):

Jada, de representerer landet veldig godt når de skaper overskrifter i utenlandske aviser og blir diskutert fordi de nettopp finner på så mange sprell.  

Du måler hvor godt de representerer landet ut fra hva utenlandsk sladderpresse skriver? Mener du det seriøst? 

Anonymkode: a819f...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du måler hvor godt de representerer landet ut fra hva utenlandsk sladderpresse skriver? Mener du det seriøst? 

Anonymkode: a819f...f45

Hva måler du etter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (1 time siden):

Det jeg har lest er at de er populære.  Jeg ser ikke på det som skandale at kronprinsessen har kjent noen, eller at hun kjefter på pressen.  Det skulle jeg gjerne ha gjort også. 

Ja, da får du med deg sladderen du liker. Jeg antar at du ikke har fått med deg hvem Epstein var, og hva han var dømt for. Før MM tenkte at det var en god ide å møte ham noen ganger. De har fremdeles ikke funnet ut hvem som eide yatchen tror jeg, men det ble jo bare dumt. De kunne bare sagt hvem som eide den, men at de helst ville feriere privat uten at pressen skulle legge seg bort i det. 

Pressen trenger sikkert kjeft iblant, men den bør være litt rasjonell da. De opplyste om at kjæresten hadde vært modell i Playboy, og dermed snappet det for MM. Det var ikke noen grunn til det syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Ja, da får du med deg sladderen du liker. Jeg antar at du ikke har fått med deg hvem Epstein var, og hva han var dømt for. Før MM tenkte at det var en god ide å møte ham noen ganger. De har fremdeles ikke funnet ut hvem som eide yatchen tror jeg, men det ble jo bare dumt. De kunne bare sagt hvem som eide den, men at de helst ville feriere privat uten at pressen skulle legge seg bort i det. 

Pressen trenger sikkert kjeft iblant, men den bør være litt rasjonell da. De opplyste om at kjæresten hadde vært modell i Playboy, og dermed snappet det for MM. Det var ikke noen grunn til det syns jeg.

Det spanske kongehuset er ikke så langt unna.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Det spanske kongehuset er ikke så langt unna.  

 

Hva mener du? At de eide yachten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Ja, da får du med deg sladderen du liker. Jeg antar at du ikke har fått med deg hvem Epstein var, og hva han var dømt for. Før MM tenkte at det var en god ide å møte ham noen ganger. De har fremdeles ikke funnet ut hvem som eide yatchen tror jeg, men det ble jo bare dumt. De kunne bare sagt hvem som eide den, men at de helst ville feriere privat uten at pressen skulle legge seg bort i det. 

Pressen trenger sikkert kjeft iblant, men den bør være litt rasjonell da. De opplyste om at kjæresten hadde vært modell i Playboy, og dermed snappet det for MM. Det var ikke noen grunn til det syns jeg.

Hvorvidt det snappet for noen og du ikke syntes var noen grunn er lite interessant.  Har ikke noe med om kongen skal bli konge eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? At de eide yachten? 

Skal det norske kongehus stå eller falle med en eller annen yacht?  Ser ikke sammenhengen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? At de eide yachten? 

Det var en utleie-yach. Men ingen vil si hvem som betalte (kostet 2 mill i uka).

Anonymkode: 22e0e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (1 minutt siden):

Hvorvidt det snappet for noen og du ikke syntes var noen grunn er lite interessant.  Har ikke noe med om kongen skal bli konge eller ikke.

Kongen skal bli konge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (Akkurat nå):

Skal det norske kongehus stå eller falle med en eller annen yacht?  Ser ikke sammenhengen her.

Nei, jeg skjønner at du ikke gjør det. Hvis du leser hele tråden så ser du muligens en sammenheng, eller rød tråd om du vil.. Men jeg skjønner ikke hva du finner interessant med denne tråden. Det er jo kongelig "sladder" ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var en utleie-yach. Men ingen vil si hvem som betalte (kostet 2 mill i uka).

Anonymkode: 22e0e...12e

De ble invitert av en venn som ikke hadde noen interesser i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg skjønner at du ikke gjør det. Hvis du leser hele tråden så ser du muligens en sammenheng, eller rød tråd om du vil.. Men jeg skjønner ikke hva du finner interessant med denne tråden. Det er jo kongelig "sladder" ? 

Jeg gidder ikke lese igjennom en hel tråd for å få med meg kongelig sladder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (25 minutter siden):

Kongen skal bli konge?

Ja om han skal fortsette å være Kong Harald, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (22 minutter siden):

De ble invitert av en venn som ikke hadde noen interesser i Norge. 

Abonnerer du på Se&Hør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (Akkurat nå):

Jeg gidder ikke lese igjennom en hel tråd for å få med meg kongelig sladder.

Nei. Men kan du da vennligst ikke kommentere på ting du ikke skjønner noe av, som fks negativt "sladder" og sammenhengen her? 

For du mener noe om det du egentlig ikke mener noe om, og så blir det bare forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 minutter siden):

Abonnerer du på Se&Hør?

Nei?  Dette står det en del om på NRK, og i de fleste aviser, også Aftenposten fra september 2015.

Leser du ikke aviser heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...