Gå til innhold

Legge på seg uten grunn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (18 minutter siden):

Hva mener du med ikke noe nytt speil?

I innlegget som ble slettet, sto det noe om fettklatter i armhulene(!) og på ryggen. Noe som utløste en kommentar om at dette trolig var feil (observasjon eller med speilet). 

Anonymkode: e1c75...349

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I innlegget som ble slettet, sto det noe om fettklatter i armhulene(!) og på ryggen. Noe som utløste en kommentar om at dette trolig var feil (observasjon eller med speilet). 

Anonymkode: e1c75...349

Ok, det kjenner jeg ikke til.

Men det er uansett alltid en grunn til at man legger på seg. Det er helt naturlig at vekten kan variere med minst 1 kg fra en dag til en annen grunnet vann, hormoner osv.

AnonymBruker
Vhanja skrev (23 minutter siden):

Ok, det kjenner jeg ikke til.

Men det er uansett alltid en grunn til at man legger på seg. Det er helt naturlig at vekten kan variere med minst 1 kg fra en dag til en annen grunnet vann, hormoner osv.

Det har aldri skjedd meg før...

Anonymkode: 778b5...d8e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...