Gå til innhold

Hva slags type lik liker dere best å spise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser lite kjøtt, men det er som regel biff et par ganger i måneden. Jeg kan spise retter med kjøttdeig og også koteletter ( syns det er kjempegodt! ) en sjelden gang. Og jeg velger jo kjøttretter om søndagene, når vi spiser ute. Kanskje det ikke er så lite kjøtt likevel..?

Jeg har redusert fiskeretter også, men klarer meg ikke uten sei og tunfisk fant jeg ut! 

vel, jeg glemte bacon minst en gang i uka. Jeg tror jeg konkluderer med at jeg ikke spiser lite kjøtt!!

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Grendel skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er umulig å velge én favoritt. Det må være variasjon. Det kan være kongekrabbe, viltgryte eller noe helt annet.

Det stemmer at mennesker og kongekrabber er i slekt, men vi er i slekt med kålrot også hvis man går langt nok tilbake.

Jeg ville ikke spist sjimpanser. De har hender, ører og intelligens nesten som oss. Ett sted må man trekke grensen.

Men hva med potene til grisen? De bittesmå søte tottelottene? Også logrer den som en hund når den er glad med sin søte krøllete hale. 

Anonymkode: 4e0ce...18f

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hva med potene til grisen? De bittesmå søte tottelottene? Også logrer den som en hund når den er glad med sin søte krøllete hale. 

Griser har ikke poter, de har klover.

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (3 timer siden):

Hamburger og medisterkaker er favorittene her. Ellers liker jeg ikke sau. Sauer bør ikke avles på, de lever engstelige feige liv. Så mye angst har de at det er dyreplageri.

Hvor har du det fra?! Sauene går jo ute og koser seg i fjellet halve året og har det topp. Men smaker godt gjør de dessverre ikke. Heldigvis gir de masse deilig ull da.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig, de er veldig søte, spesielt når de er  små. Oppfører seg nesten som valper og er supersosiale. 

En jeg kjente hadde en gris som kjæledyr. De bodde midt på Grunerløkka. En dag hadde hun den med på vennetreff i parken. Ved siden av var det en gjeng gutter så ga grisen øl i det skjulte så den  ble skikkelig full. Det var et blodslit å få den med hjem igjen.

Det var tragikomisk..stakkars grisen da.

Jeg er veldig glad for at den ble gitt bort til en grønn omsorg-gård i stedet for tror den hadde det mye bedre der. 

Endret av Martine

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er utrolig søte når de er små. Dessverre for dem så smaker de nydelig, så hva kan man gjøre?

Worriesome Plenty 2
Lillemus skrev (6 timer siden):

Hvor har du det fra?! Sauene går jo ute og koser seg i fjellet halve året og har det topp. Men smaker godt gjør de dessverre ikke. Heldigvis gir de masse deilig ull da.

Bare fra observasjon. Sauer er kronisk redd.

Worriesome Plenty 2 skrev (5 timer siden):

Bare fra observasjon. Sauer er kronisk redd.

Fordi de ikke kommer løpende bort til deg og vil kose? Naturlig skepsis kan det vel kalles? Om du preger et lam fra det er bittelite, altså et kopplam, henger det jo på deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...