Gå til innhold

Hva syns dere om siste bildet jeg hsr malt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk. Men er hun lei seg? Eller? Det er rare farger 🙂

Anonymkode: f1cb6...1db

Jeg ville sagt hun var lei seg og kanskje litt redd også. Jeg likte fargene sånn egentlig!

Anonymkode: 2d308...666

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville sagt hun var lei seg og kanskje litt redd også. Jeg likte fargene sånn egentlig!

Anonymkode: 2d308...666

Ja, for hun er kei seg, og ingen ser det i virkeligheten. Og det er litt rart, men fint også da. Kanskje redd ja..

AnonymBruker

Jeg spør fordi jeg ble inspirert av en bruker het. Og derfor fargene tross uttrykket. Gult er optimisme, rødt er smerte og alt i alt.. det positive og sterke i det melankolske. Husk at jeg er amatør da 🙂

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg ser en sjel som har det veldig vondt, men forsøker å holde masken til verden. 

Det var vakkert. Jeg kunne på en måte se meg selv i det. 

Tuen takk. Holde masken ja. Men noen ganger er masken din eneste beskyttelse. Men så ser vi. I styrken som er der..

Annonse

AnonymBruker

maler mye, og nesten alt jeg maler er fra inspirasjon fra andre. jeg har malt fra mange her, men i bunn og grunn handler det jo om mine inntrykk. Hva jeg ser og hva jeg tenker og tror, og det trenger jo ikke å ha med hva som er virkeligheten å gjøre, men hva det gir meg. Det er mye her som jeg blir inspirert av, for jeg syns dette forumet er mer levende enn andre. Det er en slags respekt her. Eller aksept. Selv om noen irriterer og provoserer så er det at man sier fra uten å hogge hodet av noen. 

Nok om det, men det inspirerer mye! 

Jeg har en malelærer. Han sier jeg aldri kommer til å bli teknisk god 🙂 det vet jeg. Men å male inntrykk er givende nok. Og det er han helt enig i.  Husk det da. At vi trenger ikke å bli mestere! Vi trenger bare å ha det gøy, utfordre oss selv og la oss inspirere. Så enkelt er det, Og så givende. Men vi må helst jobbe litt da 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...