Gå til innhold

Jeg har sølt maling ut over hele gulvet mitt. Hva er DIN løsning på det problemet jeg skapte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har oppstått et lite problem , Jeg har sølt maling ut over hele gulvet mitt. Hva er DIN gode løsning på det problemet?*

*Dette er del av et kunstprosjekt, det kan potensielt komme et spydig/negativt svar på ditt svar, ikke ta det personlig

Anonymkode: fe557...e68

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Legge nytt gulv.

Anonymkode: bf645...4c1

DeTTE Var En UTroLIIg DårRlig LØsnInG VeT Du HVOr Mye DeT Koster Og JEg Har dåRlig RyggMed SmERter, For Et PatetsiSk DåRlIg ForSlag Du MåJo SkjØnnE At dEt Er IKkE BarE BarE Å lEggE NyTt Guulv !!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen andre som har bedre forslag, eller er dette nivået på dette forumet???? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

DeTTE Var En UTroLIIg DårRlig LØsnInG VeT Du HVOr Mye DeT Koster Og JEg Har dåRlig RyggMed SmERter, For Et PatetsiSk DåRlIg ForSlag Du MåJo SkjØnnE At dEt Er IKkE BarE BarE Å lEggE NyTt Guulv !!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen andre som har bedre forslag, eller er dette nivået på dette forumet???? 

Male gulvet i den nye fargen?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Male gulvet i den nye fargen?

"Wow, thanks for the genius suggestion! Why didn't I think of just living with my mess instead of actually cleaning it up? Maybe next time I’ll just cover my whole house in paint spills; who needs a tidy floor anyway? Your creativity is truly astonishing."

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Min fritid er så dyrebar for meg at jeg hadde fylt den med noe som ga meg mye mer glede og mening enn å trolle på forum.

Det var ikke et svar på trådstarters spørsmål.

D eTT ER IMoT FoRUm ReglENe Å AnkLaGe AnDreee foR Å TrOllE!!!!!!!!!!

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Min fritid er så dyrebar 

Min tid er så dyrebar at jeg ikke bruker den på å bryte forumregler 😲

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er litt trist, bare. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er litt trist, bare. 

Nå er jo du en del av kunstprosjektet, så det er vel også litt trist, eller?` Eid?

Dette er del av et kunstprosjekt, det kan potensielt komme et spydig/negativt svar på ditt svar, ikke ta det personlig

Everybody skrev (1 minutt siden):

Vaske det bort. Finnes midler som tar bort det.

NeI DeT GåR IkkE FOrDi JeG VentEET FoR Leeenge At JeG FåR Det IkkE BoRt UtEN å Ødlegger GuLvet, Er BillIgGulv SoM IkkE TåLeR Mye: Ditt BIDrag Var DerrFor KomplEtt (litt trist) 

AnonymBruker
Vhanja skrev (11 minutter siden):

Min fritid er så dyrebar for meg at jeg hadde fylt den med noe som ga meg mye mer glede og mening enn å trolle på forum.

Dette... er så enig.... om å gjøre å lage mest mulig kvalme

Anonymkode: 411c2...07b

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er jo du en del av kunstprosjektet, så det er vel også litt trist, eller?` Eid?

Dette er del av et kunstprosjekt, det kan potensielt komme et spydig/negativt svar på ditt svar, ikke ta det personlig

NeI DeT GåR IkkE FOrDi JeG VentEET FoR Leeenge At JeG FåR Det IkkE BoRt UtEN å Ødlegger GuLvet, Er BillIgGulv SoM IkkE TåLeR Mye: Ditt BIDrag Var DerrFor KomplEtt (litt trist) 

Ja da kjøper du nytt gulv og legger på nytt. Eller leier inn noen til å gjøre det. Hepp hepp.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette... er så enig.... om å gjøre å lage mest mulig kvalme

Anonymkode: 411c2...07b

Der kom du ja, lokket deg frem til slutt.

Og ja, se hvor utrivelig det blir når folk oppfører seg slik. Kunstprosjektet er herved over. Takk til alle som bidro.

Og kunst kan en lære litt av. Trenger ikke innta offerrollen alltid.

Lykke til

Kunstneren, ut.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo åpenbart trolling når du driver og roper ut med store, røde bokstaver at du er misfornøyd med folks forslag. I tillegg er du utrolig frekk i formuleringene dine. Skjerp deg! 

Anonymkode: 66abf...dce

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har oppstått et lite problem , Jeg har sølt maling ut over hele gulvet mitt. Hva er DIN gode løsning på det problemet?*

*Dette er del av et kunstprosjekt, det kan potensielt komme et spydig/negativt svar på ditt svar, ikke ta det personlig

Vi sølte faktisk 3 liter maling på et gulv. Det havnet litt oppover veggene også. Det vi gjorde var å tørke det opp med store hånduker som vi kastet etterpå. Men vi tørket opp umiddelbart.  

AnonymBruker

Det er en disclaimer i første post: med liten skrift så mulig ikke alle så, men er der sjekk selv :

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Og siden jeg tydeligvis må forklare, jeg har observert mange oppføre sge eksakt som denne kunstneren, så jeg lagd eet kunstverk for å illustrere. Enten kan en ta lærdom av det, eller bli sur. Samme for meg. kunst er kunst.

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke du vet hva kunst er.

Jeg tror ikke DUUUUUUUUUUUU vet hva kunst er.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

"Wow, thanks for the genius suggestion! Why didn't I think of just living with my mess instead of actually cleaning it up? Maybe next time I’ll just cover my whole house in paint spills; who needs a tidy floor anyway? Your creativity is truly astonishing."

Jeg bare tuller.

Man lar selvfølgelig være å søle maling i utgangspunktet.

Sånn er det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...