Gå til innhold

Grandiosa= ekte kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2 skrev (14 minutter siden):

En grandis i ny og ne er helt greit.

Men hvor stor prosent vil kalle det ekte kjærlighet? Elsker du Grandiosa? 

Det hender jeg spiser frossenpizza, men foretrekker Dr. Oetker fremfor Grandiosa. Spiser Grandiosa i nødsfall, og det er jo litt godt om man er sulten, men noen høydare er det ikke.

Worriesome Plenty 2 skrev (29 minutter siden):

Det der med "ekte kjærlighet" er jo bare en saying i reklameøyemed. Tror ikke det menes så mye med det. Jeg vil i alle fall ikke kalle det "ekte kjærlighet", hehe 

Men Grandiosa er godt, det. Men elsker det ikke. 

Annonse

Everybody skrev (Akkurat nå):

Det er godt, men det finnes bedre mat.

Er det ikke noen som sier at Grandiosa er som å spise papp?

Ja, "alle" begynte å si det etter at Hellstrøm sa det, og etter at han kaste pizzaen ut fra vindu eller en veranda eller noe. Da var han vel dustete syns jeg. Vi som ikke kaster mat reagerte nok ikke så bra på det.

Grandiosa smaker ikke godt, men jeg hadde nok spist det hvis jeg var sulten og fikk det servert.  Ellers er jeg enig med Ekstra at Dr Oetker er bedre og frossen Peppes også er grei.  Det hender jeg kjøper en av dem hvis jeg får brålyst på pizza.

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Nei, jeg kan ikke huske sist jeg spiste grandis. Nå spiser jeg uhyre sjeldent frossenpizza i det hele tatt, men mener å huske at Dr. Oetker hadde en med kylling som var spiselig?

Jeg er ikke så glad i grandis, eller frossenpizza generelt. Det er noe med sausen og konsistensen på bunnen som jeg ikke liker. Men jeg er enig i at det er dustete å kaste den ut av vinduet!

Men fastlegen (altså dr. Oetker) er ganske god, og i særdeleshet den med mozarella.

Jeg foretrekker hjemmelaget, men Pizzabakeren er deilig sånn typisk når man har vært på en lang tur i skogen og ikke orker å lage mat, eller man kommer hjem etter å ha kjørt langt hjem fra et sted man har vært. 

Annonse

3 hours ago, Worriesome Plenty 2 said:

Nei, men det er godt nok en annenhver måned eller noe sånt.

Anonymkode: 6ec8f...543

morsan skrev (15 minutter siden):

Jeg foretrekker hjemmelaget, men Pizzabakeren er deilig sånn typisk når man har vært på en lang tur i skogen og ikke orker å lage mat, eller man kommer hjem etter å ha kjørt langt hjem fra et sted man har vært. 

Pizzabakeren har, etter min smak, den definitivt beste kjøpe-pizzaen og da nr, 13 med marinert kylling! De få gangene vi kjøper pizza derfra kjøper jeg den! Nam!

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Pizzabakeren har, etter min smak, den definitivt beste kjøpe-pizzaen og da nr, 13 med marinert kylling! De få gangene vi kjøper pizza derfra kjøper jeg den! Nam!

Her går det stort sett i halv-om-halvt med chorizo spesial og flammen (taco) 🙂 

Drømmeautomat

Ekte kjærlighet er det ikke, mer som som å være fanga i et forhold med noen du skulle skilt deg fra for ti år sida. Er jo som en slags toast i pizza-from, en deigete bunn, smakløs ost og noe ubestemmelig, skinkeaktig, skremmende rosa kjøttgugge. Likevel kan det være godt på en nostalgisk, pervers måte, som når du kommer hjem drita klokka tre på natta med lavt blodsukker. Jeg har ikke spist Grandiosa på sikkert femten år, men en vakker dag skjer det kanskje igjen. 

Pizza er som kjent som sex: Uansett hvor dårlig det er, er det litt godt likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...