Gå til innhold

Far tok loven i egne hender og banket opp bøller som plaget sønnene hans, ble domfelt men angrer ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker selvjustis er greit når politi og myndigheter ikke gjør noe.

Kjør debatt?

https://www.nettavisen.no/nyheter/far-tok-loven-i-egne-hender-banket-opp-15-aringer-jeg-fikk-nok/s/5-95-1973291

– Ungene mine er hellig og jeg gjør alt for å forsvare dem, sier voldsdømt far til Nettavisen.

– Dette er den konstante frykten guttene mine lever i. Sønnen min er hos meg i sommerferien og er redd for å gå ut. Han tør ikke gå ut i frykt for å bli slått ned. Han blir ødelagt.

Mannens sønn og stesønn har kjennskap til og egne erfaringer med guttegjengen som har vært på Vikersund. I minst tre år har guttegjengen mobbet, truet og banket opp sønnen hans, ifølge faren. Han er ikke overrasket over videoen fra Vikersund.

Videoen som sjokkerer og forarger viser en 18-åring som slår ned Runar Magnussen (55) på åpen gate. Videoklippet har skapt stort sinne i lokalsamfunnet, kommentarfelt og i landet generelt.

Den nå voldsdømte faren er klar på at han mener politiet har forsømt seg i mange år og ikke gjort noe forut for den siste voldsepisoden i Vikersund.

– De har bare latt de holde på, og da kommer vi dit vi er i dag.

Anonymkode: ca807...f5a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg tenker selvjustis er greit når politi og myndigheter ikke gjør noe.

Kjør debatt?

Anonymkode: ca807...f5a

Er ikke lov å si det på forumet her, så blir ikke mye debatt da :P 

Men, minner litt om svenske tilstander hele greia.

Og dette er bare begynnelsen tror jeg, for vi kjører samme politikk som før, som ledet oss hit

Norge blir nok aldri det samme, slik Sverige også aldri blir det Sverige vi husker fra vår tid. 

Nye tider, berikende og flott, mener de fleste. Men jeg er uenig.

Anonymkode: 14fd6...c59

Helt greit når ingn evner å ta tak i idiotene.

Snart må vi danne borgervern for å beskytte barna våre. Dette har det blitt advart mot i årevis, men poltikerne gjør ikke noe, de gir heller ikke poltitet nok ressurser for å løse det. 

Uansett forslag som blir fremmet av noen så er det andre som sier at "ånei, det kan vi ikke gjøre", så fortsetter vi som før. Familiene ril disse skulle ha blitt tvangsflyttet til øde steder i landet, så de ble skilt for hverandre og fulgt opp med fotalarmer. Nå må det snart tas skikkelig tak i, dette går ikke lenger. Vi ligger bare noen få år etter Sverige i denne galskapen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...