Gå til innhold

Synes du det er vanskelig å bli likt her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan ikke få i pose og sekk når man skriver som anonym. En konsekvens av å være anonym fra tråd til tråd er at man ikke blir gjenkjent og dermed ikke får samme "forhold" til hverandre som de med nick gjør. 

For min del ser jeg ikke på dette som et sted hvor man har "en plass" sånn sett, men føler meg komfortabel med å være her inne.

AnonymBruker

Rart å være anonym egentlig. Spesielt hvis man som meg har vært
på forumet i over 10 år. Fikk med meg tiden da forumet hadde egen gynekolog og psykiater. Hjalp meg i en veldig vanskelig fase i livet. Valgte derfor å være anonym. Har hatt utallige dialoger med brukere her. Mange har møtt meg med respekt selv om jeg er anonym og andre har ignorert meg. Og noen tar ofte det anonyme skriver opp i verste mening. Det rare er å føle at man kjenner mange folk innpå her samtidig som ingen kjenner meg. 

Anonymkode: 84aa0...b95

Everybody
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rart å være anonym egentlig. Spesielt hvis man som meg har vært
på forumet i over 10 år. Fikk med meg tiden da forumet hadde egen gynekolog og psykiater. Hjalp meg i en veldig vanskelig fase i livet. Valgte derfor å være anonym. Har hatt utallige dialoger med brukere her. Mange har møtt meg med respekt selv om jeg er anonym og andre har ignorert meg. Og noen tar ofte det anonyme skriver opp i verste mening. Det rare er å føle at man kjenner mange folk innpå her samtidig som ingen kjenner meg. 

Anonymkode: 84aa0...b95

Er det ikke slitsomt å passe på å trykke på anonym knappen hver gang man poster noe?

Annonse

Jeg opplever jo at noen alltid liker noe av meg. Jeg må jo se meg selv også, så jeg føler ikke at noen vil ekskludere meg akkurat selv om jeg også får kritkk. Vi kan faktisk ikke forvente å bli så likt av alle til enhver tid. Syns det er fint her jeg.Jeg tar til meg det positive og reflekterer over det mer kritiske. 

Men hva sliter du med?

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Kan dere ikke si hva det handler om?

Det handler blant annet om at noen bare er veldig populære, får alltid masse svar, mer omsorg og godord når de sliter med noe, mer interesse, fler likes, mer støtte på humor, og hverdagslige ting man tar opp. Mens andre ikke blir enset. 

Anonymkode: 90537...c37

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...