Gå til innhold

Synes du det er vanskelig å bli likt her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det handler blant annet om at noen bare er veldig populære, får alltid masse svar, mer omsorg og godord når de sliter med noe, mer interesse, fler likes, mer støtte på humor, og hverdagslige ting man tar opp. Mens andre ikke blir enset. 

Anonymkode: 90537...c37

Ok. Ja... Jeg ser den. Men det handler ikke om å bli mislikt akurat?

slabbedask skrev (35 minutter siden):

Bryr meg ikke. Er ikke interessert i å være med i noens "gjeng".

Er du morsom nå eller? DU bryr deg ikke, men du hakket på meg fordi jeg "valset inn her" ? Hallo? Jeg skulle ifølge deg ikke leke moderator( akkurat som jeg har tålmodighet til det )  Og hvorfor hakket du på meg da, siden du ikke bryr deg selv. Er det sånn at du er care, så forlanger du at andre skal være som deg eller?? Hvorfor ?

Annonse

slabbedask
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Er du morsom nå eller? DU bryr deg ikke, men du hakket på meg fordi jeg "valset inn her" ? Hallo? Jeg skulle ifølge deg ikke leke moderator( akkurat som jeg har tålmodighet til det )  Og hvorfor hakket du på meg da, siden du ikke bryr deg selv. Er det sånn at du er care, så forlanger du at andre skal være som deg eller?? Hvorfor ?

Det er bare å se hvordan du holder på, ikke rart du kommer i konflikt med veldig mange. Du tar jævlig mye plass. Kanskje på tide å roe seg ned nå.

slabbedask skrev (1 minutt siden):

Det er bare å se hvordan du holder på, ikke rart du kommer i konflikt med veldig mange. Du tar jævlig mye plass. Kanskje på tide å roe seg ned nå.

Ikke sant? DU bryr deg ikke, men jeg skal altså?   

Annonse

AnonymBruker

Avvisning og utenforskap er en veldig vond følelse. Og den følelsen kan bli forsterket på mange måter. Det er ikke så rart at et slikt forum kan trigge akkurat disse følelsene. Og følelser følger ikke alltid fornuften. Så derfor er det ikke så lett å diskutere eller fortelle folk at der er rart å føle det de føler. 

Anonymkode: 84aa0...b95

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De tre som er ledere av gjengen er jo utpekt av deg «De tre vise»

Anonymkode: 3bea1...b67

Ja, men noen ganger så må vi innse, Vi må bare innfinne oss og både akseptere og sette pris på. Ydmykhet er en jævli hard øvelse, Men den lønner seg. Faktisk 🙂

AnonymBruker

Har ikke noe ønske om det, men om jeg hadde det hadde det nok blitt umulig for min del. Skal en bli med i en gjeng må en dele gjengens verdenssyn, eller i det minste late som at en gjør det. 

Dersom gjengen er "de fine fruer", så lever jeg på en helt annen planet enn dem, og er i praksis uenig med 100% av deres meninger, så da blir det nok vanskelig. Alle kan virtue signale å si at de liker mangfold, men faktum er at selv de som hevder de liker mangfold, liker kun de som liker mangfold, de som er for mangfold, er livredde for mangfold, med andre ord.... (ja, lurer på om de noen gang har tenkt over egne standpunkt, og hvor "self defeating deres egen ideologi faktisk er, men det blir offtopic...). Samme du ser på NRK, de sier de er for mangfold, men makan til ensretting skal en lete lenge etter.

Konklusjonen blir, skal du bli med i en gjeng har du to muligheter,

1 finn en gjeng som deler ditt verdenssyn,

2 eller lat som du deler verdenssynet til gjengen du ønsker medlemskap i.

Alternativet er, dessverre, å bli som meg.... som er.... :

images?q=tbn:ANd9GcQwNaSEn2Mp80l0qwlwECd

Lykke til !

Anonymkode: c8bbe...13b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...