Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er fire voksne som skal besøke slektninger på andre siden av landet i fire dager. Jeg har kun besøkt di en gang tidligere i voksen  alder og det er 15 år siden. Vi skal bo hos dem. Vil gjerne ha tips til gave jeg kan ha  med. Hvordan gjør man det i forhold til mat. Skal jeg ta det opp før vi reiser eller når vi er der?  Jeg vl jo ikke at de skal styre med mat for oss i fire dager. Jeg vil gjerne bidra. Kanskje man og går ut og spiser. En av oss har i tillegg laktose intoleranse. Sksl jeg gi beskjed på forhånd? Og hvordan sier jeg det uten at det virker som jeg forventer at de ordner til mat. 

jeg kjenner jeg er litt brydd over å skal bo hos andre i fire dager og stresser litt med dette. Noen som har gode tips til takt og tone i forhold til dette 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/485756-bes%C3%B8ke-slektninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Missimor skrev (37 minutter siden):

Vi er fire voksne som skal besøke slektninger på andre siden av landet i fire dager. Jeg har kun besøkt di en gang tidligere i voksen  alder og det er 15 år siden. Vi skal bo hos dem. Vil gjerne ha tips til gave jeg kan ha  med. Hvordan gjør man det i forhold til mat. Skal jeg ta det opp før vi reiser eller når vi er der?  Jeg vl jo ikke at de skal styre med mat for oss i fire dager. Jeg vil gjerne bidra. Kanskje man og går ut og spiser. En av oss har i tillegg laktose intoleranse. Sksl jeg gi beskjed på forhånd? Og hvordan sier jeg det uten at det virker som jeg forventer at de ordner til mat. 

jeg kjenner jeg er litt brydd over å skal bo hos andre i fire dager og stresser litt med dette. Noen som har gode tips til takt og tone i forhold til dette 

Snakk sammen, både dere fire og de dere skal bo hos. 

Anonymkode: 15d13...e43

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...