Gå til innhold

Hvilken brus liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vendi skrev (5 minutter siden):

Drikker Pepsi Max hele året 🥰 I jula drikker jeg også litt julebrus. 

Samme her, men jeg liker veldig godt cola zero også. Og så må jeg ha solo super i påska😄

Dorthe skrev (2 minutter siden):

COOP Sango.  Magen trives best med den.

den var ny for meg, spennende - hva slags smak er det?

Anonymkode: e4d40...4d5

Annonse

AnonymBruker
hattifnattus skrev (3 minutter siden):

Coka zero vanilla, men drikker mest Ramløsa med diverse smaker (men den telles kanskje ikke som brus)

Jeg teller de som brus, så lenge det er et eller annet med kullsyre 😄 ramløsa er fantastisk, elsker at det er så mange varianter.

hattifnattus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg teller de som brus, så lenge det er et eller annet med kullsyre 😄 ramløsa er fantastisk, elsker at det er så mange varianter.

Det er det aller beste. Kjøper alltid noen brett når vi er i Sverige. Smakene Hallon äpple og Päron er de som går mest av her :D

Endret av hattifnattus
emilie321
Vendi skrev (2 timer siden):

Drikker Pepsi Max hele året 🥰 I jula drikker jeg også litt julebrus. 

Samme her. Pepsi max hele året🥰, men drikker litt Fanta uten sukker også. Synes det er godt med litt forandring. Da kjøper jeg Fanta på boks når det er 2 for 10kr. Drikker også litt bris innimellom.

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva drikker dere av brus, hva er favoritten. Er det forskjell etter sesongene?

Drikker lite brus, men favoritten er Solo. :) Siden jeg prøver å holde meg unna sukker, blir det Solo super, men vanlig Solo er den beste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...