Gå til innhold

Kjørte ulovlig i gågate uten at jeg visste det

Anbefalte innlegg

Everybody

GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine.

Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000?

Fortsetter under...

Everybody skrev (52 minutter siden):

GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine.

Du har til en hver tid ansvar for å følge med på skilting, uansett hva som var lov før og hva GPS'en sier.

Ja, han kan anmelde, og ja du kan få bot.

UtakknemligDiva
Everybody skrev (54 minutter siden):

Folk….

Noen skal bare få til mye fordi de kan. 
Hold på å kjøre han ned du liksom. Man holder ikke på å kjøre noen ned når man kjører ved siden av dem. 
Å holde på å kjøre noen ned er hvis man kommer i så stor fart at man må bråbremse og forgjengeren må hoppe unna. Kanskje en av de paranoide som ikke skulle gått løs. Er visst ikke lett nok å få dopet ned enkelte her i verden.

Annonse

UtakknemligDiva
Lady HM skrev (3 minutter siden):

Du har til en hver tid ansvar for å følge med på skilting, uansett hva som var lov før og hva GPS'en sier.

Ja, han kan anmelde, og ja du kan få bot.

Hvis det skjer, må vi få gjort noe med dette landet, så det blir viktigere ting for politiet å gjøre.

Everybody
Lillemus skrev (5 timer siden):

Det spiller ingen rolle. Og gågater pleier da å være godt merket og se ganske annerledes ut enn "kjøre-gater"... 

Grendel skrev (4 timer siden):

Ja, han kan anmelde deg og du kan få bot.

Hvis han gidder og hvis politiet tar seg tid. 

De har ikke beviser.

UtakknemligDiva
Grendel skrev (4 timer siden):

Ja, han kan anmelde deg og du kan få bot.

Hvis han gidder og hvis politiet tar seg tid. 

Hvis han gidder, håper jeg han får kreft 😅 alle som tar seg tid til småting som dette bør forsvinne. 

Annonse

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden):

Hvis han gidder, håper jeg han får kreft 😅 alle som tar seg tid til småting som dette bør forsvinne. 

Litt aggresjonsproblemer ute å går? Du sitter å ønsker at et menneske skal få kreft? Herregud...

Anonymkode: c198d...2e2

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt aggresjonsproblemer ute å går? Du sitter å ønsker at et menneske skal få kreft? Herregud...

De ubrukelige som unødvendig ødelegger for andre ja. Ingen gidder å anmelde noen bare for å kjøre i en gågate. 
Selv om enkelte tomskaller her inne skal ha det til at «når det står forbudt skilt så» , altså folk klarer å tenke selv. Den som kjører klarer å se, og de som er ute og går klarer også å se. Det MÅ altså ikke skje noe bare fordi noen er uheldig og kjører inn på feil sted.

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

De ubrukelige som unødvendig ødelegger for andre ja. Ingen gidder å anmelde noen bare for å kjøre i en gågate. 
Selv om enkelte tomskaller her inne skal ha det til at «når det står forbudt skilt så» , altså folk klarer å tenke selv. Den som kjører klarer å se, og de som er ute og går klarer også å se. Det MÅ altså ikke skje noe bare fordi noen er uheldig og kjører inn på feil sted.

Hørt om overreaksjon de lux? Litt som å klikke sidlengs når noen kaster en ren søppelpose?

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må ikke være det heller, men de skulle blitt borte på en eller annen måte. Blitt skutt for eksempel. Det eksisterer så mange som ikke skulle vært her. De tror de har rett til å eksistere, men gjør livet bare tungvindt for andre. Please, få de vekk. Jeg blir ikke lei meg om de blir skutt. Samme gjelder ranerne i Oslo. De raner fordi de tror de fortjener penger. Så de kan kjøpe seg dyre merkeklær, så de kan bli beundret av andre (tror de). Skjønner de ikke at hvis de ikke har noe spesielt ved seg, bryr ingen seg om de har dyre merkeklær eller ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...