Gå til innhold

Hvorfor virker alt så intenst når man er i halvsøvne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man våkner, men ikke våkner helt, har dere lagt merke til at ting føles intenst? 
Kan være snakk om hvis noen spiller musikk eller slår på lyset. 
Har opplevd flere ganger å våkne av at noen spiller musikk, så kan musikken høres ekstra bra ut, men bli helt vanlig når jeg våkner fult.

Samme med lys. Det virker så sterkt, men når du våkner blir det normalt. 

Anonymkode: b0337...c2d

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pleier å sove til podcast og hvis jeg våkner litt så kan hjernen min lage egne historier av hva som blir sagt. 
Alt høres gjerne mer skummelt ut (hører oftest på truecrime). Hører jeg på noe morsomt blir det ekstra gøy feks.

Hva skjer i hjernen når det er slik?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis man våkner, men ikke våkner helt, har dere lagt merke til at ting føles intenst? 
Kan være snakk om hvis noen spiller musikk eller slår på lyset. 
Har opplevd flere ganger å våkne av at noen spiller musikk, så kan musikken høres ekstra bra ut, men bli helt vanlig når jeg våkner fult.

Samme med lys. Det virker så sterkt, men når du våkner blir det normalt. 

Lys har med øynene å gjøre… at de må tilvennes lyset

Anonymkode: b5bf4...7b7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...