Gå til innhold

Er det sant?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det sant at alle må oppdatere til windows 11 nå? Mannen min sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Man må ikke oppdatere til Windows 11. De fleste programmer vil fortsatt fungere med windows 10 men etter hvert så må man ha det nyeste for at programmer skal fungere.

Hvis man har eldre spesifikasjoner på pcen sin så kan man ikke installere windows 11, da må man kjøpe ny pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ingen ting, men MS vil slutte å sende oppdateringer på Windows 10 neste år. Det kan bety at man ikke får kjørt office-pakken ordentlig, og da er PC'en ubrukelig for mange.

Jeg vil påstå mannen din har litt rett, avhengig av hva PC en brukes til.

(Kort sagt: Det @Everybody sa)

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (34 minutter siden):

Man må ikke oppdatere til Windows 11. De fleste programmer vil fortsatt fungere med windows 10 men etter hvert så må man ha det nyeste for at programmer skal fungere.

Hvis man har eldre spesifikasjoner på pcen sin så kan man ikke installere windows 11, da må man kjøpe ny pc.

Ok. Han sa det var noe med sikkerheten, kommer stadig opp her at jeg må oppdatere. 

Jeg må sikkert ha ny pc. Han sa det måtte skje i oktober en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg at hjemme-laptop'en min er 14 år gammel!!

Jeg latt det gå sport i å beholde den, og har oppgradert med SSD og mer RAM. Den Windows 10 og føles ikke veldig forskjellig fra en ny -PC, men nå er det nok snart slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Grendel skrev (11 minutter siden):

Du må ingen ting, men MS vil slutte å sende oppdateringer på Windows 10 neste år. Det kan bety at man ikke får kjørt office-pakken ordentlig, og da er PC'en ubrukelig for mange.

Jeg vil påstå mannen din har litt rett, avhengig av hva PC en brukes til.

(Kort sagt: Det @Everybody sa)

Ok. Det er oppdateringer det gjelder ja. Ikke før neste år? mannen min sa fra oktober. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Grendel skrev (Akkurat nå):

Det slo meg at hjemme-laptop'en min er 14 år gammel!!

Jeg latt det gå sport i å beholde den, og har oppgradert med SSD og mer RAM. Den Windows 10 og føles ikke veldig forskjellig fra en ny -PC, men nå er det nok snart slutt....

min og er gammel så må vel snart ha ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Ok. Det er oppdateringer det gjelder ja. Ikke før neste år? mannen min sa fra oktober. 

Oktober neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
slabbedask skrev (4 minutter siden):

Oktober neste år.

å takk, oktober neste år ja. Da kan jeg jo ha denne et år til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

å takk, oktober neste år ja. Da kan jeg jo ha denne et år til. 

Du MÅ ikke ha ny. Oppgraderingen til 11 er gratis, og er ikke vanskelig å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
slabbedask skrev (22 minutter siden):

Du MÅ ikke ha ny. Oppgraderingen til 11 er gratis, og er ikke vanskelig å gjøre.

Ok. Får stadig påminnelse om det på denne her. Vil helst ha 10 jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Windows 11 er bedre. Man får alle programmene på midten av oppgavelinjen nederst. I tillegg til mange andre forbedringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (Akkurat nå):

Windows 11 er bedre. Man får alle programmene på midten av oppgavelinjen nederst. I tillegg til mange andre forbedringer.

Ok da så, da er det ikke noe å frykte. er bare redd for nye ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody

Søk på "PC health check" på start menyen. Der kan man finne ut om man kan installere windows 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (20 minutter siden):

Søk på "PC health check" på start menyen. Der kan man finne ut om man kan installere windows 11.

Har ikke greie på sånt men kan få sønnen til å se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...