Gå til innhold

Bryllupsspørsmål (ikke kongelig)


motiva2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjolen hun hadde på nå, var vel som en hvilken som helst brudekjole, fin men ikke veldig spesiell.  Tenk å lage så mye styr for den kjolen 🙄. Og Durek hadde en ikke veldig spesiell spesiell smoking.  
Men kjolen til kronprinsesse Viktoria synes jeg var fantastisk flott.  Jeg hadde nok ikke kledd den 😉, men på henne var den aldeles nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (33 minutter siden):

Kjolen hun hadde på nå, var vel som en hvilken som helst brudekjole, fin men ikke veldig spesiell.  Tenk å lage så mye styr for den kjolen 🙄. Og Durek hadde en ikke veldig spesiell spesiell smoking.  
Men kjolen til kronprinsesse Viktoria synes jeg var fantastisk flott.  Jeg hadde nok ikke kledd den 😉, men på henne var den aldeles nydelig.

Kronprinsesse Viktoria er alltid nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (22 timer siden):

Den 30-årskjolen var jo spesiell, men ikke spesielt fin synes jeg. Jeg ble overrasket over den "enke" brudekjolen ja...  Men et vakkert brudepar var det jo. :) 

Jeg ble forsåvidt overrasket jeg også, men positivt overrasket. Jeg hadde ventet noe mer fjollete og symboltungt i rosa (ettersom rosa var forbudt for gjester) og kanskje også noe kjoleaktig på Durek.

Jeg syns imidlertid kjolen på lørdag var noe av det mest heldige Martha noensinne har hatt på seg. Måtte forøvrig Google de andre kjolene dere har nevnt og syns hverken glidelåsjakken eller 30-årskjolen var spesielt pene. Jeg syns heller ikke at hennes forrige brudekjole hadde en fin utforming i front, men satt litt «bulkete» over bysten.

Jaja, det var «dagens Martha» herfra 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
motiva2 skrev (På 31.8.2024 den 15.11):

Dere som har giftet dere 2 eller flere ganger, har dere hatt "full pakke" begge gangene?  Jeg har bare giftet meg en gang (for leeeeenge siden)  og kunne aldri sett for meg å gifte meg i vanlig hvit brudekjole en eventuell gang nr 2.  Det har sikkert litt med alder å gjøre også.  Hva tenker andre om dette? 

Jeg har vært gift bare en gang, men er forlovet for andre gang. Tanken er jo å gifte oss ( men vi får ikke ut fingeren.) , men det er helt uaktuelt med hvit brudekjole en gang til. Det blir helt feil på meg som er nærmere 60 enn 50. Det var helt feil på Martha også. Hun kledde det ikke.

Synes det er finest med en helt enkel kjole til eldre bruder eller f.eks en hvit drakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Grendel skrev (13 minutter siden):

Jeg ble faktisk litt skuffet over at Durek ikke hadde noe mer outrert.

Han var jo den best kledde av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 timer siden):

Han var jo den best kledde av de to.

Grei nok syns jeg, men er litt overrasket over at så gode stylister ikke greide å få skjorte og magebelte til å sitte bedre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (7 timer siden):

Grei nok syns jeg, men er litt overrasket over at så gode stylister ikke greide å få skjorte og magebelte til å sitte bedre.  

Og buksene var for lange. Krøllet seg ved anklene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (9 timer siden):

Og buksene var for lange. Krøllet seg ved anklene

Det la jeg merke til også. Syns vel ikke snittet var helt heldig på buksen sånn generelt, den krøllet i skittet også. Med tanke på hvor gjennomplanlagt bryllupet har vært hadde jeg vel ventet at antrekket skulle sitte som et skudd. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...