Gå til innhold

Hva tenker du om at Marius BH dro til Italia for å feste og sjekke damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Rett etter alt det som har skjedd. Litt umusikalsk tenker jeg.

Anonymkode: 20729...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker veldig lite. Jeg gidder ikke engasjere meg i det dramaet som media så helt tydelig legger opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rett etter alt det som har skjedd. Litt umusikalsk tenker jeg.

Anonymkode: 20729...4a6

Synes det er veldig forståelig at han ikke orker å være i landet med den belastningen han har hatt. Å si at det er full fest og sjekking av damer tror jeg nok er endel for clickbaiten sin skyld. Å gå ut å ta seg noen øl synes jeg fyren får få lov til uten at det skal hauses opp til en "party-tur". 

Anonymkode: c0aa2...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg er for litt streng justis, han burde få utreiseforbud i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner godt han drar ut av landet når han har blitt så uthengt som han har blitt. 

Hadde jeg vært han så tror jeg faktisk jeg hadde tatt livet mitt pga media og det folk skriver. Ja jeg vet han har vært voldelig, men det går ann å ha 2 tanker i hodet samtidig. 

Anonymkode: fde7a...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes de jentene som evt ligger med han totalt mangler gangsyn. 

Anonymkode: 96789...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at han stikker av. Hva ellers skulle han gjort? Det er et stort bryllup som han egentlig skulle vært på. Godt mulig han har fått beskjed om at det er greit at han er borte denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Advokaten hans som ba han dra vekk i følge media, skjønner godt han fulgte rådet

Anonymkode: c0aa2...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes de jentene som evt ligger med han totalt mangler gangsyn. 

Anonymkode: 96789...c2a

Kvinner bryr seg mest om status og utseende, ikke så mye om personlighet. Da blir det jo sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde jeg vært han så tror jeg faktisk jeg hadde tatt livet mitt pga media og det folk skriver.

Hadde jeg vært moren hans, hadde jeg vært redd for akkurat det, de siste ukene.

Jeg hadde følt, tenkt og sagt en hel masse annet i årene før denne siste skandalen. Men etter at det kom ut i media, hadde redselen for at han skulle ta livet av seg overgått det meste.

Everybody skrev (8 timer siden):

Kvinner bryr seg mest om status og utseende, ikke så mye om personlighet.

Ja, det er nok forklaringen. Menn derimot, har rykte for å legge stor vekt på personlighet og bry seg mindre om utseende... 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (11 timer siden):

Jeg forstår godt at han stikker av. Hva ellers skulle han gjort? Det er et stort bryllup som han egentlig skulle vært på.

Ja, han hadde garantert ikke fått det godt innestengt i eget hjem, lest om alle spekulasjonene og grafsingen om seg selv og eget liv... jf. risiko for suicid i det siste. Jeg synes media kunne holdt seg hjemme og ikke gått etter ham i Italia.

 

Han har ikke blitt tiltalt enda, enda mindre fått avsagt dom - media ser ut til å ha lært minimalt av det de nevnte for et par år siden der de lovet at de skulle ta lærdom av stort fokus på saken fra tidligere saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (På 1.9.2024 den 8.09):

Hadde jeg vært moren hans, hadde jeg vært redd for akkurat det, de siste ukene.

Jeg hadde følt, tenkt og sagt en hel masse annet i årene før denne siste skandalen. Men etter at det kom ut i media, hadde redselen for at han skulle ta livet av seg overgått det meste.

Jeg tror vi bør tenke litt over akkurat dette, sånn i allmenhet og tenke over hva vi skriver på nett.

Og media bør backe off noe, synes jeg. Nyheten om at han ikke er mors beste barn har nådd ut og det var vel riktig men nå synes jeg media skal tenke på vær varsom plakaten. Denne personen har begått noen alvorlige handlinger og det må han nå stå til ansvar for men det det er vel ingen som ønsker at det skal gå så langt at personen ødelegges. La han være og la rettsvesenet ordne opp. Så får vi håpe at han kommer på beina igjen. Driter i hvem han er og ikke er sånn sett. Men det hadde vært noe skikkelig dritt om han knekker psykisk og ender opp med OD eller på annen måte omkommer. Skjerpings, offentlighet, privatmennesker, media. Felles ansvar. 

Endret av krøll9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...