Gå til innhold

Trening uke 35


Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne uka ble det stort sett bare yoga, men jeg er dyktig imponert over meg selv! Hadde noen sagt til meg at jeg skulle begynne å gjøre yoga før klokka 7 om morgenen så hadde jeg ledd meg fordervet - men der er vi altså!

Mandag - 10 min yoga, Everyday living "Gardening"

Tirsdag - 10 min yoga, Easing pain and injuries "Hips"

Onsdag - 10 min yoga, Back & core

Torsdag - 10 min yoga, Neck and shoulders + 40 min vedjobbing, det begynte å regne så vi gikk inn igjen

Fredag - 10 min yoga, Joint lubrication

Lørdag - 10 min yoga, Everyday living "Dancing" + 2,5 km gåtur på hytta, i til tider sugende og tungt myrterreng

Søndag - 10 min yoga, Back & core + 4 timer vedjobbing

Kunne godt vært noe mer tidlig i uka, men sånn ble det nå ikke. Gjennomført 11 av 30 økter på 30-dagers yogaprogrammet og er veldig fornøyd og er overbevist om at hoftene og korsryggen har blitt adskillig bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått til 2 gode økter på treningssenteret. Har vært bortreist noen dager nå, så da har det ikke blitt noe mer. Tror jeg har fått bronkitt, kjennes sånn ut. Så da vet jeg ikke hvor lurt det er å trene til uka. Søren også. Er jeg heldig så sklir det fort over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har blitt fire 1,5 timers gåturer med 5 min mageøvelser, og 2 dager med styrke overkropp 15 min. Er på hytta, men er hjemme fra onsdag og satser på en styrketime på sats på søndag. Målet er 2 sånne timer i uka og tre 1,5-3 timers gåturer i uka. 

Anonymkode: bd6b5...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En styrkeøkt på onsdag og 3,5 timers tur (6,7 km) på lørdag. (Tok såpass lang tid fordi vi var på stolpejakt så ble mye roting rundt i buskene for å finne dem + stopping pga tissing, snusing osv med hundene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg syklet til og fra jobb 2 dager, og så hadde jeg to gode styrkeøkter på treningssenteret på hhv 1,5 time og 1 time. Den ene gangen traff jeg på gullvinneren Solfrid Koanda,  og gratulerte henne med OL-medaljen ️ *starstruck* 😁🤪🙃😅

Tenk, jeg har trent omtrent om side med henne!!!! Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har vært på fjellet. Har hatt 3 fjellturer i løpet av uka. Den lengste var på lørdag. 

7, 7 og 12 km. 

Høstfargene har kommet og det et helt nydelig på fjellet ( de dagene det ikke regnet )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg har vært på fjellet. Har hatt 3 fjellturer i løpet av uka. Den lengste var på lørdag. 

7, 7 og 12 km. 

Høstfargene har kommet og det et helt nydelig på fjellet ( de dagene det ikke regnet )

Hvordan går det med ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Hvordan går det med ryggen?

Takk som spør. Det går veldig bra :) Føler meg helt fin igjen. Hudfølelsen på foten er også i bedring, tror jeg. Jeg sier tror, for jeg er usikker på det eller om det bare er jeg som har vent meg til det. Jeg tror det er bedring. Hudfølelsen er ikke helt som den skal være, men det er i hvert fall ikke noe jeg merker noe til på tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (15 timer siden):

Hvordan går det med ryggen?

Hvordan går det med hoftene/ ryggen din ? Husker at du også hadde problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (7 minutter siden):

Jeg tok en joggetur på 6.5 km og en fjelltur på 17 km. Dårlig med styrketrening. 

Fjellturer er styrketrening for beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Hvordan går det med hoftene/ ryggen din ? Husker at du også hadde problemer. 

Jeg tror det har blitt litt bedre etter at jeg begynte med yoga, selv om det fremdeles sitter på ett punkt på høyre side i korsryggen, men ellers føles kroppen mykere og bedre etter bare 2-3 uker med yoga! De siste to ukene har jeg fulgt et 30-dagersprogram, uka før det prøvde jeg meg bare frem med forskjellige greier på youtube, til jeg fant ei jeg er fornøyd med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...