Gå til innhold

Hva tenker du om dem som selger trusene sine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er mer creepy at noen vil kjøpe dette, enn at noen selger det. Men fortsatt creepy å selge. 

En venninne var en av mange som syntes på et bilde i avisen fra et løp i Oslos gater. Hun var ikke navngitt, men hadde nummer på brystet, og man kan finne ut deltakernavn ved hjelp av det. Hun ble kontaktet av en kar som ønsket å kjøpe truse og løpetights som hun hadde brukt 😮 

For han kunne jo det vært en måte å sikre seg at undertøyet faktisk var brukt av en dame. De som kjøper fra lenken over eller andre steder kan jo risikere at trusene ikke er brukt av den smekre dama på bildet, at de ikke er brukt så mange dager som påstås, at de ikke er brukt av en dame i det hele tatt...

morsan skrev (6 minutter siden):

Det kan ha et slikt omfang at det blir næringsinntekt.. 😉

Er jeg næringsdrivende? - Skatteetaten

Jeg tenker at hun som selger truser på nettet på den måten vi ser i linken helt klart driver næringsvirksomhet. Jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal betale skatt. Myndighetene bør ikke gi dem fordeler, men mindre de mener det er spesielt samfunnsnyttig.

Grendel skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at hun som selger truser på nettet på den måten vi ser i linken helt klart driver næringsvirksomhet. Jeg ser ingen grunn til at hun ikke skal betale skatt. Myndighetene bør ikke gi dem fordeler, men mindre de mener det er spesielt samfunnsnyttig.

Enig i det

Savannah skrev (22 timer siden):

Jeg må innrømme at jeg visste ikke at dette eksisterte.  For min del ville jeg synes det var perverst å selge trusene mine.

Nød lærer naken kvinne å spinne. Jeg synes det er mer perverst å kjøpe brukte truser enn å selge.

Annonse

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Nød lærer naken kvinne å spinne. Jeg synes det er mer perverst å kjøpe brukte truser enn å selge.

Nå snakket jeg om mine egne truser.  For all del mine truser er ikke til salgs for noen, har aldri vært og kommer aldri til å bli.

Nicklusheletida
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det nødvendigvis er negativt å være pervers. :) 

Det skader jo ingen om man verken kjøper eller selger. Hvorfor bryr folk seg?

Hmmm. Tenk deg at du var på en date og daten sier at han likte å kjøpe brukte dametruser. Jeg hadde i hvert fall tenkt at denne fyren er gal og sortert han vekk :)

Men jeg hadde fått en god historie å fortelle til mine venninner i det minste. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Hmmm. Tenk deg at du var på en date og daten sier at han likte å kjøpe brukte dametruser. Jeg hadde i hvert fall tenkt at denne fyren er gal og sortert han vekk :)

Men jeg hadde fått en god historie å fortelle til mine venninner i det minste. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

Da har nok du og jeg temmelig ulik forståelse av ordet "gal". :) 

Jeg synes også lite om å bruke andres fetisjer som latterliggjøring og underholdning blant venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...