Gå til innhold

Tastatur til iPad


Dorthe

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nytt tastatur i dag, Logitec slim folio, og får det ikke til å virke.  Det er koblet til iPaden med Bluetooth, men funker ikke når jeg skal skrive.  Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til innstillinger - generelt - tastaturer og sjekk der om alt er som det skal.

Er tastaturet ladet opp og har batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en iPad 8. Og har hatt nesten det samme tastaturet før.  Nesten 😉.  Tastaturinstillinygene ser helt greie ut. Og det er ikke oppladbart batteri.  Det skulle vare i tre år.  Men det er kjøpt nedi gata så hvis det ikke funker så kan jeg dra tilbake på mandag.  Men jeg kan prøve å restarte både iPad og tastaturet en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (12 minutter siden):

Det jeg kan komme på er om kanskje ikke ipad modellen er kompatibelt med tastaturet?

Det er den.  Står at den er kompatibel med 7, 8 og 9 generasjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (22 minutter siden):

Det jeg kan komme på er om kanskje ikke ipad modellen er kompatibelt med tastaturet?

Det er den.  Står at den er kompatibel med 7, 8 og 9 generasjon.  Nå blir jeg irritert.   Men nå funker det.  Takk for hjelpen.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Det er den.  Står at den er kompatibel med 7, 8 og 9 generasjon.  Nå blir jeg irritert.   Men nå funker det.  Takk for hjelpen.

Hvorfor ble du irritert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ble du irritert?

Fordi jeg ikke fikk det til.  Og så plutselig funket det mens jeg skrev innlegget 😀.  Det neste jeg ikke klarer er å få opp emojier, men det får jeg nok til i morgen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...