Gå til innhold

Hvilket politisk parti stemmer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Har aldri stemt.

Er du med i IS (internasjonale sosialister)?

 

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (1 time siden):

Har aldri stemt.

Hvordan mener du kommunistene skal få makt da, uten å stemme på dem politisk 😦

Anonymkode: e3f11...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan mener du kommunistene skal få makt da, uten å stemme på dem politisk 😦

Anonymkode: e3f11...5d5

Revolusjon?

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stemte heller ikke ved siste stortingsvalg. Og vet ikke hva jeg skal stemme neste gang.

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke, av "mainstream" partiene er vel FRP de minst ille, men tror ikke jeg klarer å gi dem en stemme er for mange skuffende ting fra den fronten ofte. Minnes den derre omskjæring av guttebarn greia, frp var imot å kjønnslemleste guttebarn (som alle vel er enige om er bra å være imot), men så møtte FRP lederen en "viss gruppe" folk og etter det var hun tydelig på at nei dette blir ikke noe fokus, selv om velgerne ønsket det da, for det skulle hun bestemme..... siden hun var ledern......(lol?) Også masse annet alltid for svakt, han nye ungdomspolitikern simen velle virker også være det nye stjerneskuddet men det er så stusselige greier, klarte til og med beklage til feministene for noe han sa om at noen få gutter får tilgang til alle jentene på tider, altså herregud da mann ha litt ryggrad i det minste. Blir så flaut og svakt av hele det partiet der. De er semi-imot innvandring som var eneste grunnen til at jeg stemte dem, men selv der er de svake og vage og prioriterer det mye mindre enn de må for å få min stemme

Så blir å stemme på et lite parti, som er helt imot innvandring og helst imot kommunisme/eu, så får en håpe mange nok tenker det samme.... Men tviler.

Anonymkode: e3f11...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, av "mainstream" partiene er vel FRP de minst ille, men tror ikke jeg klarer å gi dem en stemme er for mange skuffende ting fra den fronten ofte. Minnes den derre omskjæring av guttebarn greia, frp var imot å kjønnslemleste guttebarn (som alle vel er enige om er bra å være imot), men så møtte FRP lederen en "viss gruppe" folk og etter det var hun tydelig på at nei dette blir ikke noe fokus, selv om velgerne ønsket det da, for det skulle hun bestemme..... siden hun var ledern......(lol?) Også masse annet alltid for svakt, han nye ungdomspolitikern simen velle virker også være det nye stjerneskuddet men det er så stusselige greier, klarte til og med beklage til feministene for noe han sa om at noen få gutter får tilgang til alle jentene på tider, altså herregud da mann ha litt ryggrad i det minste. Blir så flaut og svakt av hele det partiet der. De er semi-imot innvandring som var eneste grunnen til at jeg stemte dem, men selv der er de svake og vage og prioriterer det mye mindre enn de må for å få min stemme

Så blir å stemme på et lite parti, som er helt imot innvandring og helst imot kommunisme/eu, så får en håpe mange nok tenker det samme.... Men tviler.

Anonymkode: e3f11...5d5

Det er ingen nasjonalkonservativ bevegelse i Norge, og du går kanskje enda lenger? Høyreradikal? Det har ingen plass i Norge, da antifa har hatt stor suksess med sine trusler.

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Så blir å stemme på et lite parti, som er helt imot innvandring og helst imot kommunisme/eu, så får en håpe mange nok tenker det samme.... Men tviler.

Anonymkode: e3f11...5d5

Da gjenstår kun Konservativt, Norgesdemokratene og Allianzen.

Selv ville jeg holdt meg langt unna disse.

Frp er det eneste alternativet jeg hadde vurdert.

Men men.

Anonymkode: e141c...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen nasjonalkonservativ bevegelse i Norge, og du går kanskje enda lenger? Høyreradikal? 

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Har ingen "radikale" meninger jeg, ut over full pause i innvandring, og ut av EØS/EU (kan lage en ny EØS avtale som er mer rimelig og gir oss råderett over eget land, eventuelt om EU ønsker det, men de nekter sikkert for det), også gå litt mer i kapitalist og litt mindre i kommunist retninger, ikke veldig mye bare litt. Også imot abort da (evt kun veldig tidlig kun som kompromiss), litt mer konservative holdninger kan gjenre  pushes i skolen også, isteden for dagens.

Er det radikalt, vet ikke, er det mange i min leir, veldig få, vil noen ting endre seg, trolig ikke :D Og sånn er livet, 

Anonymkode: e3f11...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ingen "radikale" meninger jeg, ut over full pause i innvandring, og ut av EØS/EU (kan lage en ny EØS avtale som er mer rimelig og gir oss råderett over eget land, eventuelt om EU ønsker det, men de nekter sikkert for det), også gå litt mer i kapitalist og litt mindre i kommunist retninger, ikke veldig mye bare litt. Også imot abort da (evt kun veldig tidlig kun som kompromiss), litt mer konservative holdninger kan gjenre  pushes i skolen også, isteden for dagens.

Er det radikalt, vet ikke, er det mange i min leir, veldig få, vil noen ting endre seg, trolig ikke :D Og sånn er livet, 

Anonymkode: e3f11...5d5

Konservativt er vel det partiet du ligger nærmest da. Men de er kristne.

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

 

Frp er det eneste alternativet jeg hadde vurdert.

Men men.

Anonymkode: e141c...5fc

FrP er ikke lenger det de var, ut med Thybring-Gjedde og inn med Velle.

De mista meg som velger. Velle gjorde det stort i skoledebatter ved å foreslå å fjerne frikort. Phøy for en liberalist oppkomling. Man trenger ikke se lengre enn til USA før man ser hvordan liberalister vil ha det. Listhaug har blitt spak også. Hun kunne jo røske opp litt før. Blant annet med tur til Rinkeby osv. nå prøver hun å ri to hester. Liberalist-ideologi er ikke mot innvandring i utgangspunktet.

Aliasen er rasister og konservativt er kristenkonservative. 
 

 

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette er genuint spørsmål:

Hvorfor skal man stemme når summen blir samarbeidsregjering og kjøpslåing av saker uansett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan mener du kommunistene skal få makt da, uten å stemme på dem politisk 😦

Hvordan mener du jeg skal kunne "like" innlegget ditt (og være sikker på at min "like" blir registrert hos riktig aktør) , når du poster som anonym? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan mener du kommunistene skal få makt da, uten å stemme på dem politisk 😦

Anonymkode: e3f11...5d5

image.png.a7998e71f24ec646ee77ee28f6683510.png

Anonymkode: e141c...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (10 timer siden):

Dette er genuint spørsmål:

Hvorfor skal man stemme når summen blir samarbeidsregjering og kjøpslåing av saker uansett? 

fordi bedre med å få litt viljen sin enn ingenting av viljen sin ? Tenk at du har 4 partier, som mener dette om abort, og 4 borgere i landet, 1 på hvert standpunkt

1. helt forbudt (med visse unntak)

2. greit frem til 12 uker

3 greit frem til 24 uker

4 greit frem til 9 måned (evt litt etter fødsel, som en del stater i USA faktisk er for, selv om faktasjekkere benekter det)

Om disse måtte inngå et kompromiss, og hver hadde 1 stemme, ville en endt opp ca med midt mellom 2 og 3, si 18 uker abort da

hvis personen for 4 droppet å stemme, ville en endt på rundt 12 uker abort. hvis 3 og 4 droppet å stemme ville du kanskje endt på et kompromiss rundt 6 uker abort.  hvis 1 og 2 droppet å stemme, ville du kanskje endt på... 7-8 måneder abort greit. Stor forskjell for barna det.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

FrP er ikke lenger det de var, ut med Thybring-Gjedde og inn med Velle.

De mista meg som velger. Velle gjorde det stort i skoledebatter ved å foreslå å fjerne frikort. Phøy for en liberalist oppkomling. Man trenger ikke se lengre enn til USA før man ser hvordan liberalister vil ha det. Listhaug har blitt spak også. Hun kunne jo røske opp litt før. Blant annet med tur til Rinkeby osv. nå prøver hun å ri to hester. Liberalist-ideologi er ikke mot innvandring i utgangspunktet.

Aliasen er rasister og konservativt er kristenkonservative. 

Anonymkode: 8ce2e...5c4

Er dårlig utvalg rett og slett. Er faktisk mye likt som USA, skal en stemme på trump eller kamala, du taper uansett hva du gjør. Så valget blir et tap. Sånn er livet.

Anonymkode: e3f11...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...