Gå til innhold

Er det det samme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Toogoodgirl skrev (12 timer siden):

Takk for svar🥰Bruker det ta lang tid før det virker?

Hydroxyzin er ikke som Zoloft. Enten virker det, eller så virker det ikke, og det finner du ut med en gang. Etter min mening er den angstdempende effekten primært at du blir litt trøtt/sedert og gjennom det roligere. For meg er dette ikke en medisin som ville gitt meg noe særlig over tid, annet enn for søvn. Det finnes mange medisiner med mer spesifikk angstdempende effekt man kan bruke. Og skal man ha en medisin med denne dempende/sløvende effekten hadde jeg mye heller brukt Truxal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486619-er-det-det-samme/#findComment-4319078
Del på andre sider

Annonse

Toogoodgirl
ISW skrev (3 minutter siden):

Hydroxyzin er ikke som Zoloft. Enten virker det, eller så virker det ikke, og det finner du ut med en gang. Etter min mening er den angstdempende effekten primært at du blir litt trøtt/sedert og gjennom det roligere. For meg er dette ikke en medisin som ville gitt meg noe særlig over tid, annet enn for søvn. Det finnes mange medisiner med mer spesifikk angstdempende effekt man kan bruke. Og skal man ha en medisin med denne dempende/sløvende effekten hadde jeg mye heller brukt Truxal.

Bruker Zoloft også(50mg) og Sobril ved behov. Føler ikke det funker optimalt, men nå har jeg nylig begynt med Hydroxyzin og økt dosen på Zoloft….

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/486619-er-det-det-samme/#findComment-4319081
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...