Gå til innhold

John Gunnar eller andre som vet


Gjest Per Bjarne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror dette er et helt greit apparat DERSOM:

- Du ønsker å trene muskelkondisjon/ utholdende muskelstyrke. Maks styrke eller volum blir det verre å få til pga. begrensningene mtp. belastning.

- Du har en skade/ har vært overtrent e.l. og skal starte opp igjen stille og forsiktig.

- Du ikke er vant til å trene i helsestudio. Dette apparatet er såpass "vinglete" under trening at det kan være frustrerende å bruke (en føler at en vil ramle av..).

- Du har viljestyrke til å trene regelmessig og målrettet på egenhånd.

- Du har peil på trening og kan sette sammen øvelser etter hvert som det programmet som antagelig følger med er "oppbrukt".

Har faktisk vurdert å investere i "dingsen" sjøl, men så var det det med viljestyrken, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei, Per Bjarne!

Jeg kjenner ikke til dette apparatet, men er i utgangspunktet negativt innstilt til alle treningsaaparater som tilbys gjennom denne salgskanalen. Dersom du er heldig og ikke får et "skranglestativ", men faktisk noe som er ganske funksjonsdyktig, så blir det fort for lite/feil belastning i forhold til treningen din når du begynner å få framgang, det blir kjedelig fordi du er alene og så mister du motivasjonen osv. Jeg vil nok anbefale at du enten begynner å trene på et senter eller at du investerer i noe enkelt, men skikkelig treningsutstyr. Jeg mener da et par stenger, noen løse vekter, en liten benk, sånne ting. Da kan du bygge ut med en liten del av gangen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...