Gå til innhold

Trening uke 43


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

En fin uke mtp trening og aktivitet:

Tirsdag: trente styrketrening på treningssenteret,   1 time

Onsdag:trene styrketrening på treningssenteret,  1 time

Torsdag: syklet frem og tilbake til jobb 

Fredag: syklet frem og tilbake til jobb 

Lørdag: Jogget en halvtime i skogen

Søndag: tur i skogen med mannen og voksen datter; 6, 3 km

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble en litt amputert uke for min del:

Mandag - 10 + 30 min yoga

Tirsdag - 10 + 30 min yoga

Onsdag - 20 min yoga

Torsdag - 10 min yoga

Søndag - 15 min yoga

Ble litt pause fra torsdag kveld til nå i søndagskveldinga. Var ikke i form på torsdag og etter hvert har jeg innsett at jeg har en lett uvi og skal til legen på onsdag, men i dag er formen så grei at jeg tok en rolig yogaøkt nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover denne uka begynte jeg endelig å bli frisk nok til å komme i gang igjen.

Onsdag - 3 km tur som inkluderte oppvarming, 4x1min joggeintervall, tre motbakker uten pause og avsluttet med 20 raske knebøy hjemme

Torsdag - Styrketrening på senter. Mest bein og kjernemuskulatur

Fredag - Hviledag

Lørdag - 5,7 km tur

Søndag - Hviledag

Jeg gjorde nok litt mye av det for beina mine er virkelig slitne nå. Var støl på hele rundturen på lørdag og er fortsatt gåen. Irriterende at jeg ikke tåler mer. 

Jeg håper jeg er i form nok til å gjenta 3 km kondisøkten min i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å finne riktig balanse og er frustrert fordi jeg ikke har bedre kapasitet selvom jeg nå greier mer enn i sommer. Har gjort altfor mye de siste ukene, så mandag var jeg veldig sliten.  Holdt meg derfor i ro. Tirsdag var jeg på planlagt sverigetur og hviledag på onsdag.  Torsdag var jeg både hos ortoped og fysioterapeut. Fredag besøkte jeg min gamle mor og lå på sofaen så og si hele lørdagen. Følte meg helt knekt.  I ettermiddag har jeg vært med datter og barnebarn.  Så ingen trening denne uka, dessverre. Er litt lei meg for at jeg ikke greier mer, men satser på flere økter neste uke.  Det går så utrolig sakte framover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (1 time siden):

Sliter med å finne riktig balanse og er frustrert fordi jeg ikke har bedre kapasitet selvom jeg nå greier mer enn i sommer. Har gjort altfor mye de siste ukene, så mandag var jeg veldig sliten.  Holdt meg derfor i ro. Tirsdag var jeg på planlagt sverigetur og hviledag på onsdag.  Torsdag var jeg både hos ortoped og fysioterapeut. Fredag besøkte jeg min gamle mor og lå på sofaen så og si hele lørdagen. Følte meg helt knekt.  I ettermiddag har jeg vært med datter og barnebarn.  Så ingen trening denne uka, dessverre. Er litt lei meg for at jeg ikke greier mer, men satser på flere økter neste uke.  Det går så utrolig sakte framover. 

Synes du har stått skikkelig på denne uka! Du har vært flink til å prioritere. Håper du får trent til uka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (11 minutter siden):

Synes du har stått skikkelig på denne uka! Du har vært flink til å prioritere. Håper du får trent til uka! 

Takk!  Har egentlig ikke hatt noe valg, for avtaler må holdes og utenom de, så har jeg måttet hvile. Har rett og slett ikke greid mer. Ja, jeg skal/må greie å få trent til uka.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...