Soleil70 Skrevet søndag kl 17:21 Del Skrevet søndag kl 17:21 Gikk bedre denne uken Mandag: Tabata og Absolution på SATS Tirsdag: Cardio Energy SATS Torsdag: 1 times tur Lørdag: 1,5 times tur Søndag: Power på SATS For en optimal uke, burde jeg fått inn en økt på torsdag. Men ok fornøyd. Sliter litt med matlysten så prøver å spise nok. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet søndag kl 19:07 Del Skrevet søndag kl 19:07 Soleil70 skrev (1 time siden): For en optimal uke, burde jeg fått inn en økt på torsdag. Men ok fornøyd. Sliter litt med matlysten så prøver å spise nok. Du har jo vært kjempeflink! Nok mat er viktig ja, spesielt om du trener så mye. Her har jeg vært litt av i starten av uken, men er på'n igjen nå: Tirsdag - 30 min yoga Onsdag - 10 min yoga Fredag - 13 min yoga Lørdag - 10 + 30 min yoga Søndag - 10 + 30 min yoga 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet søndag kl 19:53 Del Skrevet søndag kl 19:53 Jeg er i en god flyt nå 😊 Tirsdag: ettermiddagstur med venner; høyt tempo opp til en topp 3,3 km opp, - så kakaopause og ned igjen. Altså 6,6 km og 300 meter høydeforskjell. Fredag: styrketrening på treningssenteret, 1 time Lørdag : styrketrening på treningssenteret 40 min + myk yoga 70 minutter Søndag: Joggetur i skogen 6,5 km/ 52 minutter Ellers har jeg sunget i ca 10 timer denne uka - godt for lunger, kjernemuskulatur og hodet ❤️ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet søndag kl 19:55 Forfatter Del Skrevet søndag kl 19:55 påskelilje skrev (1 minutt siden): Jeg er i en god flyt nå 😊 Tirsdag: ettermiddagstur med venner; høyt tempo opp til en topp 3,3 km opp, - så kakaopause og ned igjen. Altså 6,6 km og 300 meter høydeforskjell. Fredag: styrketrening på treningssenteret, 1 time Lørdag : styrketrening på treningssenteret 40 min + myk yoga 70 minutter Søndag: Joggetur i skogen 6,5 km/ 52 minutter Ellers har jeg sunget i ca 10 timer denne uka - godt for lunger, kjernemuskulatur og hodet ❤️ Oi, det var jo en helt super uke! Veldig variert og spennende. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Soleil70 skrev (11 timer siden): Oi, det var jo en helt super uke! Veldig variert og spennende. Ja, det ble variert. Målet hver uke er minst 2 timer styrke og minst en time kondis/tur med litt tempo. Så denne gangen ble det flere økter enn det 😊 Jeg synes det er veldig fint å trene for tiden, og kunne gjerne trent styrke 4 ganger i uka, men tida strekker ikke til. Jeg er veldig engasjert i kirka, og har mye ansvar og verv der, så dette er maks hva jeg klarer i tillegg til jobb og familie 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Startet bra, men så datt det litt ut resten av uka. Mandag - 3,18 km powerwalk, inkludert 1 km ren motbakke (ble ikke powerwalk i motbakken, da). Tirsdag - 1,82 km powerwalk - med powerwalk i motbakker. Onsdag - 1 time styrketrening (så og si alle muskelgrupper) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.