Gå til innhold

Hva skal man gjøre med sinneproblemene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har stukket flere kniver i veggen i sinne. Pr nå så står alle 3 kjøkkenknivene i veggen. Jeg har også sparket hull i veggen så det er et stort rundt hull. Kastet glass gjennom hele gangen så det er glasskår overalt. Hva faen skal jeg gjøre??? Jeg tåler ingenting lenger!!! 

Anonymkode: 3a77b...e1f

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har stukket flere kniver i veggen i sinne. Pr nå så står alle 3 kjøkkenknivene i veggen. Jeg har også sparket hull i veggen så det er et stort rundt hull. Kastet glass gjennom hele gangen så det er glasskår overalt. Hva faen skal jeg gjøre??? Jeg tåler ingenting lenger!!! 

Anonymkode: 3a77b...e1f

Har du /får du hjelp på DPS for dette?

Anonymkode: 45e06...691

Annonse

Annonse

snusmumeriken96
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Har @admin bekreftet dette?

Nei, men f.eks :

Hvordan vasker jeg hjemme? 

Jeg slenger kniver ettwe hjemmesykepleieren

Hvem er du sjalu på ++ to andre tråder.

hun later som hun er meg for så å svare meg. Denne tråden har ikke jeg opprettet.

snusmumeriken96
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Dette er bare gjetninger. Hvis det ikke er bekreftet, hvorfor legger du det frem som fakta?

Fordi jeg vil hun skal lese det. Det er en person jeg kjente fra tidligere, og hun misliker meg sterkt og oppretter alt det tulle her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...