Gå til innhold

Forsvunnet inn i meg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja det er jeg. Sånn har det blitt når jeg er syk. Så det forsterker nok  den opplevelsen veldig. Slik det er nå klarer jeg ikke se noen dessverre. Så derfor tror legen (og jeg) at jeg har fått en depresjon. Jeg vil fungere, og se folk. Men jeg klarer ikke fordi jeg føler meg så rar.

Anonymkode: 478d0...bda

Har du noen i ditt nettverk som du føler deg trygg på?

Om man tar en telefonsamtale eller drar på besøk til en person man forbinder med trygghet, så kan dette utgjøre forskjellen på en dårlig eller ganske ok dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stormwind skrev (21 minutter siden):

Om man tar en telefonsamtale eller drar på besøk til en person man forbinder med trygghet, så kan dette utgjøre forskjellen på en dårlig eller ganske ok dag. 

Dette har du helt rett i. En annen sak er å tillate seg å la en samtale med noen andre få lov til å være et fristed. Et fristed for de tankene som kverner resten av døgnet.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er blitt litt opphengt og besatt av eget stress jeg😔 så gjør det vanskelig å lande i det og hvile. 

Anonymkode: 478d0...bda

Hva kan/vil du selv gjøre for å bryte ut av de automatiske tankene? Bidrar du selv til å øke eller redusere det stresset du opplever, tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...