Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er glad i å trene gruppetrening på SATS og er alt for opptatt av SATS-appen der trening blir registrert og man får pokaler og oppmuntrende meldinger. Jeg trenger i perioder å oppholde meg på hytta for jeg trenger å trekke meg litt tilbake, men da blir det jo tomt i SATS-appen 😳. På vei hit kjøpte jeg manualer og strikk, og nå har jeg satt sammen et 30 og et 60 min program så jeg kan trene Tabata, absolution og pure strength her - og registrere egentrening i appen. Jeg er så fornøyd! 🥳🥳🥳

Anonymkode: 51e17...05e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489610-hjemmetrening-en-ny-oppdagelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er glad i å trene gruppetrening på SATS og er alt for opptatt av SATS-appen der trening blir registrert og man får pokaler og oppmuntrende meldinger. Jeg trenger i perioder å oppholde meg på hytta for jeg trenger å trekke meg litt tilbake, men da blir det jo tomt i SATS-appen 😳. På vei hit kjøpte jeg manualer og strikk, og nå har jeg satt sammen et 30 og et 60 min program så jeg kan trene Tabata, absolution og pure strength her - og registrere egentrening i appen. Jeg er så fornøyd! 🥳🥳🥳

Så bra! Jeg blir også motivert av å se hvilke dager jeg har vært på treningssenteret. I ettermiddag har jeg imidlertid vært på ski, så det kommer ikke med der.

Min hovedrapportering er derfor her på DOL etter hver uke - da fører jeg opp økter både i og utenfor treningssenteret. Veldig gøy ️ Er du med der?

AnonymBruker
påskelilje skrev (1 time siden):

Så bra! Jeg blir også motivert av å se hvilke dager jeg har vært på treningssenteret. I ettermiddag har jeg imidlertid vært på ski, så det kommer ikke med der.

Min hovedrapportering er derfor her på DOL etter hver uke - da fører jeg opp økter både i og utenfor treningssenteret. Veldig gøy ️ Er du med der?

Ja, har vært med de ukene det har gått bra 🙄. Men nå skal jeg bruke det som motivasjon for å gjøre mer, så jeg kan legge det ut og være fornøyd med uka! 

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, har vært med de ukene det har gått bra 🙄. Men nå skal jeg bruke det som motivasjon for å gjøre mer, så jeg kan legge det ut og være fornøyd med uka! 

Så bra! Da oppgir vi status begge to når uka er omme

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...