Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være hyggelig å høre hva middager vi spiser, så en kan få tips til middager. Jeg kan starte. I dag skal jeg ha blomkålsuppe.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Etter barna flyttet ut er jeg lei hele middagsgreiene. Så lager fisk 3 ganger pr uke, resten av uka er middagen brødskiver.

Anonymkode: aadd2...574

Skrevet

Rester fra i går. Middagspølse, spagetti, grønnsaker og saus av rømme og sweet chili saus. 

I morgen blir det kanskje kylling tandori. 

Skrevet

Ja nå har jeg spist en tallerken, men er jo mye igjen av suppen. Så jeg skal ta den i kjøleskapet så ta restene i morgen av blomkålsuppen. Er veldig glad i blomkål by the way.

Nicklusheletida
Skrevet

Vi hadde bonussønn og bonussvigerdatter på middag hos oss i går. Jeg lagde lasagne, salat og hvitløksbrød. Det ble så mye igjen, så vi hadde restemat i dag. 

Skrevet

Det ble pastasalat med sesamdressing fra butikken.

Annonse

emilie321
Skrevet

Her ble det brødskive med røkelaks og egg.

Skrevet

Her ble det fiskesuppe (fløte, ørret, løk, gulrot og sellerirot + krydder). Ble en god porsjon på oss begge og en mindre porsjon til lunsj til meg i morgen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Osteschnitzel og fullkornpasta. Er på hytta og gjør det enkelt,men det smakte godt! Til dessert blir det en proteinpudding rundt kl. 21. Må være skikkelig mett når jeg legger meg, ellers står jeg opp for å spise 🙈

Anonymkode: 2d37f...388

Skrevet

Her ble det siste rest av pinnekjøtt og rotmos som vi hadde på søndag. Dette var tredje dag med pinnekjøtt denne uken, så nå er jeg ferdig med dét for en stund :D 

Skrevet

Vi hadde vår aller mest lettvinte fiskemiddag: Laksefilet med fersk tagliatelle og salat. 

stjernestøv
Skrevet

Her ble det biffsnadder, take away-

Annonse

Skrevet

I dag ble det kylling og baconsalat på Jordbærpikene sammen med jentungen. Superkoselig! 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Omelett med løk, paprika og ost. Kjører lavkarbo i dag 🙂

Anonymkode: 2d37f...388

emilie321
Skrevet

Her ble det fiskepudding med blåbær til dessert.  Har hatt lyst på biffsnadder etter at @stjernestøv skrev om det😋 Så kanskje i morgen....

Everybody
Skrevet

Medisterpølser i ribbefett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...