Gå til innhold

Har mambo nr 5 på hjernen...

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett en trenings video hvor de danset etter mambo nr 5, så har jeg fått den helt på hjernen.  Innimellom så beveger jeg meg også etter den (kan ikke akkurat kalle det dansing🤭) Blir jo glad av den sangen.  Noen flere som har en sang på hjernen?  Eventuelt hvilken? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490242-har-mambo-nr-5-p%C3%A5-hjernen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får fraser, navn eller sanger på hjernen. Ganske irriterende å ha en julesang svirrende i bakgrunnen når jeg driver med helt andre ting, som var det som skjedde sist. Vet ikke hvordan jeg skrur det av og på, men kan vare i timer eller dager av gangen. Heldigvis er det ikke konstant men sånn av og på ila dagen. Synes det er mest slitsomt med fraser og navn, for da går det ut på at jeg uttaler navnet på ulike måter og stadig får nye innfall på hvordan man kan artikulere det, så det er mental jobb samtidig. Musikk er ikke like anstrengende 😄😅

Et navn jeg har grublet på mange mange ganger: Che Guavara. Man kan uttale det i ett, i stavelser, man kan fort glemme hvordan det var igjen. Kan gjentas 140 ganger etter hverandre med ulike betoning og sammensetning 😆 - ikke prøv 

Endret av krøll9

Annonse

morsan skrev (24 minutter siden):

Får stadig vekk sanger på hjernen. Forleden fikk jeg Vazelinas «Surfbrett» på hjernen 😂

Hihihihi....    jeg også får sanger på hjernen innimellom, men lenge siden den har sittet så hardt da😂  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...