Gå til innhold

Blir du påvirket av aktiviteten mellom Trumf og Putin?

Anbefalte innlegg

Om fredsavtalen mellom Ukraina og Russland, samt alle som uttaler seg om at Usa vil trekke seg ut av Nato. Nærmer vi oss 3 verdenskrig? Vi ser i nyhetene om flere som uttrykker sin frykt om krig, og et svekket Europa, om Usa trekker seg ut av Nato. Blir spennende å følge med hvordan dette går.

Anonymkode: 46aec...c74

Fortsetter under...

Nei, egentlig ikke. For jeg følger ikke med. Jeg orker ikke all skremselspropaganda i media. Får forholde meg til det når det blir nødvendig. Har nok å tenke på. Dessuten er det svært lite jeg kan gjøre med galskapen i verden, bortsett fra å skjerme meg fra den 

Anonymkode: 6a58a...607

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, egentlig ikke. For jeg følger ikke med. Jeg orker ikke all skremselspropaganda i media. Får forholde meg til det når det blir nødvendig. Har nok å tenke på. Dessuten er det svært lite jeg kan gjøre med galskapen i verden, bortsett fra å skjerme meg fra den 

Anonymkode: 6a58a...607

Enig med deg

Anonymkode: 7f01b...713

Annonse

Jeg synes USA oppfører seg veldig arrogant overfor Ukraina og Europa. Det verste er at de bruker anledningen til å kreve mineraler fra Ukraina. For Trump er det en mulighet til å tjene penger.

Jeg tror ikke det er særlig stor sannsynlighet for en verdenskrig på grunn av dette. Det var kanske farligere å teste grensene til Putin, gå inn i Russland og avfeie alle atom-trusler som bløff. Hvor sikre er folk på at de kan lese tankene hans?

Annonse

Lurer på om han for en gangs skyld gjør noe smart idet han går ut og gir Ukraina skylden for krigen. Han har sagt at han skal stoppe krigen i Ukraina og jeg lurer på om han enten skuespiller av taktiske grunner eller om han faktisk mener det når han går med på Putins propaganda om at Ukraina startet krigen. Kanskje er det å gå med på sistnevnte eneste inngang til å få forhandlet med Putin om en slutt på krigen? Er absolutt ingen Trump tilhenger og synes det er helt tragisk at USA igjen har satt denne galningen i presidentstolen... Men kanskje han er inne på noe med å "gå med på" Russlands forklaring om at det var Ukraina som startet konflikten... Det er jo ganske usannsynlig at Putin går med på en fredsavtale â la "Ja, jeg startet krigen. Beklager. Nå slutter vi angrepene"... Han vil aldri gi seg om han må innrømme skyld... kanskje Trump tar en for laget her?? 🫣

AnonymBruker
6 hours ago, krøll9 said:

Lurer på om han for en gangs skyld gjør noe smart idet han går ut og gir Ukraina skylden for krigen. Han har sagt at han skal stoppe krigen i Ukraina og jeg lurer på om han enten skuespiller av taktiske grunner eller om han faktisk mener det når han går med på Putins propaganda om at Ukraina startet krigen. Kanskje er det å gå med på sistnevnte eneste inngang til å få forhandlet med Putin om en slutt på krigen? Er absolutt ingen Trump tilhenger og synes det er helt tragisk at USA igjen har satt denne galningen i presidentstolen... Men kanskje han er inne på noe med å "gå med på" Russlands forklaring om at det var Ukraina som startet konflikten... Det er jo ganske usannsynlig at Putin går med på en fredsavtale â la "Ja, jeg startet krigen. Beklager. Nå slutter vi angrepene"... Han vil aldri gi seg om han må innrømme skyld... kanskje Trump tar en for laget her?? 🫣

Kanskje Putin har noe på han.

https://www.dagbladet.no/nyheter/kan-ha-noe-pa-trump/82708431

Jan Hallengren fremmer en mulig teori om Trumps oppførsel.

- Jeg har mistenkt i mange år at Putin har noe på Trump. Jeg har ikke sett noe som taler imot det, sier han.

Jan Hallengren sier at dette kan være noe som kom da Trump besøkte Russland for 15 år siden. 

- Det er mange rykter og vi vet ikke hva som skjedde.

Det var gjennom den såkalte Steele-rapporten i 2017 at det dukket opp opplysninger om at Russland og Putin skal ha sittet på svært kompromitterende informasjon om Donald Trump. 

Anonymkode: 8720e...292

AnonymBruker
6 hours ago, krøll9 said:

Det er også de som mener Ukraina og USA starta krigen: 

Det var USAs statskupp 22. februar 2014 som starta krigen. Men det er også sånn at ukrainske ledere siden sommeren 2014 har sagt at de fører krig mot Russland (mens de lovte fred). Og det har de siden da gjort med NATOs hjelp. 
Så Trump er ikke helt på jordet. For krigen kunne vært avsluttet for lenge siden, hvis ikke Kiev og NATO hadde sabotert Minsk-avtalene og andre muligheter for fred. 

Anonymkode: 8720e...292

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...