Gå til innhold

Du som er 100% ufør eller på AAP: hva gjør dere hjemme om dagene?

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Man blir jo dårlig da men man kan vel tenke positivt om det og hvis man klarer. 

Har man en kronisk lidelse så må man jo ta det som det er  Leve livet trist og bitter fordi man er syk gir ikke akkurat kvalitet på livet.

Selv velger jeg det positive. Våkna i dag også, er sol ute, har fine barn og verden fineste pus. Ja og 11 dager til ferie.

Det er alltid noe som er lyst. Man må fokusere på det.  I dag er det bare å stille seg ute med ansiktet mot sola i noen minutter og nyte den.

Fortsetter under...

stjernestøv
Adeie skrev (1 minutt siden):

Har man en kronisk lidelse så må man jo ta det som det er  Leve livet trist og bitter fordi man er syk gir ikke akkurat kvalitet på livet.

Selv velger jeg det positive. Våkna i dag også, er sol ute, har fine barn og verden fineste pus. Ja og 11 dager til ferie.

Det er alltid noe som er lyst. Man må fokusere på det.  I dag er det bare å stille seg ute med ansiktet mot sola i noen minutter og nyte den.

Ok. Ja vil ikke si jeg er trist og bitter men kan glede meg over små ting jeg også, det er bare så tungt til tider. Er enig i at det finnes alltid noe å glede seg over, som at solen skinner. 

AnonymBruker
1 hour ago, Adeie said:

Hvorfor ikke? Mener du man ikke kan ha en positiv innstilling når man er syk?

Jeghadde ikke orket å reise på ferier til utlandet når jeg er syk.

Anonymkode: f3ed1...1e0

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeghadde ikke orket å reise på ferier til utlandet når jeg er syk.

Det orker jeg. Sydenferie gir så mye glede her, at jeg skulle vært dau før det ikke gikk.

Storbyferie derimot.

Ligge på en solstol, bade, ta ett glass vin, spise middag, sove og gjenta. Mmm, deilig.

Er stress og mange mennesker å forholde meg til jeg blir syk av. Derfor jeg ble ufør.

Endret av Adeie
AnonymBruker
46 minutes ago, Adeie said:

Det orker jeg. Sydenferie gir så mye glede her, at jeg skulle vært dau før det ikke gikk.

Storbyferie derimot.

Ligge på en solstol, bade, ta ett glass vin, spise middag, sove og gjenta. Mmm, deilig.

Er stress og mange mennesker å forholde meg til jeg blir syk av. Derfor jeg ble ufør.

Kan jo jobbe som nattevakt eller hjemmekontor da.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei jeg kan ikke det.ble ufør som 45, jobbet siden jeg var 15, med BP1. Til slutt så det stopp. Det har jeg ikke dårlig samvittighet over. Og du burde heller ikke være sjalu på at jeg klarer å holde meg stabil når jeg ikke jobber. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tror ikke du vet hvor hardt arbeid det er å være nattevakt. Det er ikke synonymt med at du ikke har tunge oppgaver eller får slippe å forholde deg til folk. 

Anonymkode: a9493...2fd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...